//
کدخبر: ۳۴۰۳۸۶ //

قهرمانان فرهنگی کانون استان کرمانشاه در دهه مبارک فجر تجلیل می‌شوند

مراسم تجلیل از «قهرمانان فرهنگی» ساعت ۱۰صبح روز پنج‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ و در محل مجتمع فرهنگی‌هنری آفرینش کانون پرورش فکری کرمانشاه، واقع در سه راه ۲۲ بهمن برگزار می‌شود.

قهرمانان فرهنگی کانون استان کرمانشاه در دهه مبارک فجر تجلیل می‌شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

 در ویژه‌برنامه‌ای از قهرمانان فرهنگی کانون پرورش فکری استان در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی تجلیل می‌شود.

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: اعضا و مربیان کانون استان کرمانشاه در عرصه‌های ملی و بین‌المللی و با کسب مدال‌ها و رتبه‌های برتر، نام ایران اسلامی را در جهان طنین‌انداز کرده‌اند.

فتاحی همچنین گفت: اعضا و مربیان هنرمند کانون پرورش فکری استان کرمانشاه با کسب نشان‌ها و رتبه‌های برتر به عنوان قهرمانان فرهنگی محسوب می‌شوند که با آفرینش آثار هنرمندانه خود باعث شدند تا نام کانون بدرخشد.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان فرهنگی کانون استان کرمانشاه در روزهای دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: این مراسم ساعت ۱۰صبح روز پنج‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ و در محل مجتمع فرهنگی‌هنری آفرینش کانون پرورش فکری کرمانشاه، واقع در سه راه ۲۲ بهمن و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

او همچنین گفت: از مسئولان ارشد استان، چهره‌های فرهنگی، اصحاب رسانه و هنر برای حضور در این مراسم دعوت شده است.

پخش نمآهنگ، شعرخوانی، قصه‌گویی انقلاب، تجلیل از اعضای برگزیده ملی و بین‌المللی، و...از بخش‌های گوناگون این مراسم می‌باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۳۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان