//
کدخبر: ۳۳۹۲۸۷ //

بازگشایی جاده آزادشهر - شاهرود؛ مدارس روستاهای کوهستانی آزادشهر و رامیان فردا تعطیل است

جاده کوهستانی خوش‌ییلاق (آزادشهر - استان سمنان) که صبح امروز جمعه به علت بارش شدید برف و کولاک بسته شده بود با تلاش راهداران باز شد اما طبق اعلام مسوولان برخی مدارس مناطق کوهستانی شهرستان‌های آزادشهر و رامیان فردا شنبه تعطیل است.

بازگشایی جاده آزادشهر - شاهرود؛ مدارس روستاهای کوهستانی آزادشهر و رامیان فردا تعطیل است
به گزارش فرتاک نیوز،

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آزادشهر  به ایرنا گفت: بخشی از جاده آزادشهر - شاهرود حد فاصل روستای تیل آباد به سمت گردنه خوش ییلاق با توجه به بارش برف و بوران و کاهش دید از صبح امروز جمعه بسته شده بود که با تلاش چند ساعته نیروهای راهداری باز شد.

رمضانعلی میرزایی افزود: تیم‌های راهداری با انجام اقداماتی مانند برف روبی و نمک پاشی این راه ارتباطی را بازگشایی کردند و تردد با زنجیر چرخ در این جاده امکان‌پذیر است.

به گزارش فرتاک نیوز، مدارس برخی روستاهای کوهستانی شهرستان‌های آزادشهر و رامیان در شرق استان گلستان به دلیل بارش برف، برودت هوا و یخبندان فردا شنبه تعطیل است و کلاس‌ها به صورت غیرحضوری در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود.

فرماندار رامیان اظهارداشت: تمام محورهای ارتباطی این شهرستان با همکاری نیروهای راهداری باز است اما مدارس روستاهای کوهستانی در بخش مرکزی به دلیل بارش برف و یخبندان فردا تعطیل خواهد بود.

جواد صادقلو افزود: فردا مدارس روستاهای کوهستانی کشکک، ویرو، باقرآباد، قورچای و پاقلعه در همه دوره‌های تحصیلی تعطیل و به صورت غیرحضوری و مجازی در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود.

قربانعلی بذرافشان مدیرآموزش و پرورش آزادشهر نیز گفت: فردا فعالیت حضوری مدارس روستاهای بالادست بخش چشمه ساران این شهرستان شامل وطن، نرگس چال، رحیم آباد، رودبار، خوش ییلاق، کاشیدار، نراب، وامنان و سیب چال به دلیل یخبندان و سرمای هوا در ۲ نوبت صبح و عصر تعطیل است و کلاس‌ها به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

طبق اعلام نوربخش داداشی مدیرکل هواشناسی گلستان، بامداد فردا شنبه در بسیاری از مناطق مسکونی دمای هوا به صفر درجه خواهد رسید.

شهرستان‌های آزادشهر و رامیان با جمعیت تقریبی ۲۰۰ هزار نفر در شرق استان گلستان واقع‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۹۲۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان