//
کدخبر: ۳۳۸۳۵۸ //
‍ مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه؛

۹۹۰ راه روستایی در سطح استان کرمانشاه بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ۹۹۰ راه روستایی کرمانشاه که به دلیل بارش سنگین برف مسدود بود، مجدد بازگشایی شد.

 
۹۹۰ راه روستایی در سطح استان کرمانشاه بازگشایی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

فریبرز کرمی اظهار داشت:حدود ۴۸۰ دستگاه ناوگان راهداری و برخی از پیمانکاران بخش خصوصی به منظور بازگشایی محورها، مدیریت ترافیک، عملیات برف روبی و کمک به در راه ماندگان راه های اصلی، فرعی و روستایی مشغول فعالیت هستند.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ۴۶ راهدارخانه در سطح استان در حال حاضر آماده باش صد در صد هستند، تمهیدات لازم اندیشیده شده و ماشین آلات بر حسب نیاز و با توجه به شرایط آب و هوا و اعلام هشدار هواشناسی بصورتی که ۸۰ درصد را به کمک شهرستان ها و محورهای پر ترافیک و بحرانی و برف گیر فرستادیم.

 

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته دو هزار و ۴۲۰ تن شن و نمک در راه های اصلی و شریانی استان کرمانشاه مورد استفاده قرار گرفت.

 کرمی همچنین از انجام ۱۵ مقطع ریزش برداری در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه خبر داد.

 

وی با بیان اینکه اکنون راه ارتباطی ۱۲ روستا مسدود است، عنوان کرد: همچنین ۹۹۰ راه روستایی در سطح استان کرمانشاه بازگشایی شد.

کرمی مجموع شن و نمک مصرفی در راه های روستایی را یک هزار و ۵۰ تن و تصریح کرد: یک هزار و ۶۵۰ کیلومتر باند برفروبی در راه های روستایی سطح استان کرمانشاه انجام شده است.    

 وی افزود:حدود ۶۰۰ نفر پرسنل به صورت مستقیم و غیر مستقیم در راهدارخانه ها، گردنه ها در ادارات و شهرستان ها به صورت ۲۴ ساعته و مستمر حضور فعال دارند و این فعالیت کماکان ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۳۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان