//
کدخبر: ۳۳۷۴۳۸ //
وزیر کشور:

الحاق بخشی از کرمانشاه به ایلام صحت ندارد/ انتخاب گزینه بومی خواست مردم و مسئولین استانی بود

وزیر کشور در کرمانشاه گفت: الحاق بخشی از کرمانشاه به ایلام صحت ندارد.

 الحاق بخشی از کرمانشاه به ایلام صحت ندارد/   انتخاب گزینه بومی خواست مردم و مسئولین استانی بود
به گزارش فرتاک نیوز،

احمد وحیدی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه استاندار کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:الحاق بخشی از منطقه سومار در استان کرمانشاه به ایلام صحت ندارد و هیچ تغییری در مرزهای استان کرمانشاه و ایلام نخواهد افتاد.

وی در ادامه با اشاره به مسائل و مشکلات مرزهای استان افزود: توجه به آبادانی و معیشت مرزنشینان و پایانه‌های مرزی با توجه به اینکه استان کرمانشاه دارای پنج مرز است باید مد نظر قرار گیرد. 

وی همچنین یکی از محورهای اصلی تردد زائرین  به عراق را مرز خسروی عنوان کرد و گفت: توجه به این مرز باعث توسعه اقتصادی و کمک به مردم منطقه خواهد بود که دراین زمینه برنامه‌های طراحی شده با جدیت و قدرت پیگیری خواهد شد.

وی همچنین توجه به جوانان و بکارگیری آنها در سمت های مدیریتی را امری واجب دانست و بیان داشت:جوانان موتور محرکه و اصلی انقلاب هستند که باید از ظرفیت آنان استفاده شود

وی در گوشه دیگری از سخنانش با اشاره به اوج گیری اومیکرون در کشور نیز گفت: اگر مردم توصیه‌های بهداشتی را رعایت نمایند در تلاشیم که محدودیت‌های جدیدی اعمال نشود.

وحیدی در مورد طولانی شدن پروسه انتخاب استاندار کرمانشاه نیز گفت:سردار امیری مقدم از ابتدا در لیست کاندیداهای استانداری کرمانشاه بود هرچند برای منصب دیگری انتخاب شده بود ولی به دلیل خواست مردم و مسئولین مبنی بر بومی گزینی در استان ایشان را به عنوان استاندار کرمانشاه انتخاب کردیم.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۴۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان