//
کدخبر: ۳۳۶۸۵۸ //

‍ کشف ۶۹ قبضه سلاح و ۷۵۰ عدد فشنگ غیرمجاز در "پاوه"

فرمانده انتظامی استان از انهدام یک باند قاچاق اسلحه در شهرستان "پاوه" و کشف 69 قبضه اسلحه، 750 عدد فشنگ و 127 تیغه خشاب خبر داد.

‍ کشف 69 قبضه سلاح و 750 عدد فشنگ غیرمجاز در "پاوه"
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس از ورود یک محموله قاچاق سلاح و مهمات از کشورهای همسایه به شهرستان پاوه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی پاوه و امنیت عمومی استان با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر تردد 2 دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان سلاح و مهمات شده در محور "نوسود به روستای کومه دره" شده و در عملیاتی مشترک آن ها را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: در بازرسی های انجام شده از خودروهای توقیفی، 69 قبضه اسلحه شامل 65 قبضه کلت کمری و 4 قبضه کلاشینکف کشف شد.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: کشف 750 عدد فشنگ جنگی و 127 تیغه خشاب از دیگر اقدامات ماموران پلیس در انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات بود.

وی همچنین از دستگیری هر 7 عضو باند خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در ادامه امنیت مردم و جامعه را خط قرمز پلیس عنوان کرد و گفت: هرکسی بخواهد به هر نحوی از این خطوط عبور کند با واکنش قاطعانه ماموران انتظامی روبرو خواهد شد.

سردار جاویدان گفت: برخورد قاطعانه با قاچاقچیان سلاح و مهمات که اقدام آن ها باعث ایجاد ناامنی در جامعه می شود همواره در اولویت های کار پلیس قرار داشته و با همکاری دستگاه قضائی برخوردهای مناسب با آن ها صورت می گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۸۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان