//
کدخبر: ۳۳۶۳۳۸ //

تشریح برنامه‌های کانون استان کرمانشاه در سالگرد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی

ویژه‌برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه به مناسبت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، هم‌زمان با روز شهادت این سردار رشید اسلام برگزار می‌شود.

تشریح برنامه‌های کانون استان کرمانشاه در سالگرد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی
به گزارش فرتاک نیوز،

  ویژه‌برنامه‌های کانون استان در سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی اعلام شد،مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه، ضمن تمجید از روحیه سلحشوری سردار سلیمانی، افزود: این سردار شهید، با تمام وجودش به میهن خود خدمت کرده است. امروز وظیفه ماست که آن چنان که درست است، خدمات این شهید بزرگوار را به کودکان و نوجوانان معرفی کنیم.

فتاحی همچنین گفت: کانون پرورش فکری استان کرمانشاه به عنوان مسئول کارگروه کودک و نوجوان برنامه سالگرد شهید سلیمانی در استان کرمانشاه، برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را به همین مناسبت پیش‌بینی کرده است.

بر همین اساس، مدیرکل کانون استان این برنامه‌ها را شامل: اجرای گروه سرود کانون در مراسم ویژه سالگرد شهادت سردار سلیمانی و تشییع پیکر شهدای گمنام، پویش کتابخوانی و معرفی کتاب با موضوع کتاب‌های دفاع مقدس و مفاهیم مرتبط با ایثار و شهادت، ساخت نماهنگ و کلیپ توسط مربیان و اعضای مراکز  با موضوع شهادت حاج قاسم سلیمانی جهت نشر در فضاهای مجازی، برپایی نمایشگاه استانی آثار نقاشی و خوشنویسی با مفاهیم ایثار و شهادت، ارسال فراخوان ادبی «نامه‌های بی‌قرار » ( نوشتن نامه به زینب سلیمانی و دل‌نوشته، لحظه‌ای که خبر شهادت سردار را شنیدم و ... ) برگزاری برنامه زنده مجازی شعر در صفحه  مجازی کانون استان، اجرای ویژه برنامه‌های  فرهنگی،هنری و ادبی در مراکز استان با موضوع سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اجرای قصه‌گویی توسط مربیان استان در مراکز و یا مدارس با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، و... اعلام کرد.

ویژه‌ برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه به مناسبت سالگرد شهادت سراد قاسم سلیمانی، هم‌زمان با روز شهادت این سردار رشید اسلام برگزار می‌شود

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۳۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان