//
کدخبر: ۳۳۵۷۱۳ //

گریه تبریزی ها برای این جوان ۳۶ ساله

به دنبال بروز تروما و مرگ مغزی یک جوان ۳۶ ساله در تبریز، قلب این جوان در بیمارستان شهید مدنی تبریز به یک مرد ۴۵ ساله پیوند داده شد.

گریه تبریزی ها برای این جوان 36 ساله
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر سهراب نگارگر، متخصص بیهوشی بیمارستان شهید مدنی تبریز که در این عمل پیوند حضور داشته، می‌گوید: این عمل پیوند با هماهنگی واحد فراوری مدیریت پیوند دانشگاه علوم پزشکی تبریز انجام گرفته و سومین پیوند قلب از ابتدای سال و پانزدهمین پیوند قلب از ابتدای فعالیت بخش پیوند بیمارستان شهید مدنی تبریز است.

دکتر رضایت پرویزی، جراح قلب بیمارستان شهید مدنی تبریز نیز در این خصوص اظهار می‌کند: این عمل پیوند در تحت شرایط خوب و هماهنگ مطلوب انجام گرفته است.

وی می‌افزاید: قلب پس از پیوند، اکو گرفته و کارکرد بسیار خوبی داشته است.

دکتر محمدرضا تابان، کاردیولوژیست بیمارستان شهید مدنی تبریز نیز می‌گوید: اهدای عضو ، خصوصیت پسندیده‌ای است و با وجود سخت بودن تصمیم گیری خانواده‌ها در این خصوص اما باید دانست که یک فرد می‌تواند جان چندین فرد دیگر را نجات دهد.

بر اساس این گزارش، اکنون ۳۵ نفر از استان در صف پیوند کبد و ۳۰۰ نفر در صف پیوند کلیه قرار دارند. شهید مدنی تبریز که در این عمل پیوند حضور داشته، می‌گوید: این عمل پیوند با هماهنگی واحد فراوری مدیریت پیوند دانشگاه علوم پزشکی تبریز انجام گرفته و سومین پیوند قلب از ابتدای سال و پانزدهمین پیوند قلب از ابتدای فعالیت بخش پیوند بیمارستان شهید مدنی تبریز است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۷۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان