//
کدخبر: ۳۳۳۴۱۰ //
در نشست هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوق‌دانان عنوان شد؛

حقوق دانان بسیجی دل در گرو اسلام دارند/ دستگاه قضا همچون گذشته با ترک فعل مدیران قاطعانه برخورد کند

نشست هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه با حضور رئیس کل دادگستری استان برگزار شد.

حقوق دانان بسیجی دل در گرو اسلام دارند/ دستگاه قضا همچون گذشته با ترک فعل مدیران قاطعانه برخورد کند
به گزارش فرتاک نیوز،

در ابتدای این جلسه دکتر پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در طی سخنانی ضمن اشاره به تاریخچه تدوین قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در قانون اساسی ما تفکیک قوا به بهترین شیوه تدوین شده که مانع از خود رای شدن قوا شده است و همچنین پاسخگویی به مردم در این قانون اساسی مترقی دیده شده است.

 وی در ادامه ضمن تبریک روز بسیج حقوق دانان افزود: تشکیل این نیروی عظیم حقوقی را به حقوق دانان بسیجی تبریک می‌گویم که دل در گرو اسلام عزیز دارند.

وی خاطر نشان کرد: بسیج حقوق‌دانان طی دو سال گذشته در بحث اجرای سند تحول قضایی که بخش مهم آن ارتقای آگاهی های حقوقی مردم است،بسیار موثر بوده است.

وی افزود: بزرگترین مشکل ما فراوانی اختلافات مردم و نیز حجم بالای ورودی پرونده‌ها در دستگاه قضایی است.

ایشان منشاء این مشکلات را پایین بودن آگاهی حقوق مردم دانست و افزود: این مشکلات و معضلات می‌تواند منجر به تنظیم قراردادهای مجمل و مبهم شود.

دکتر توسلی زاده همچنین اظهار کرد:کار بزرگی که در دو سال اخیر با همراهی بسیج حقوق دانان صورت گرفت ، مردمی کردن دستگاه قضا بوده است که مورد انتظار مقام معظم رهبری است.

photo_2021-12-04_13-11-23

 ایشان در پایان سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه اظهار داشت:بسیج حقوق‌دانان،مجموعه ای از حقوقدانان بسیجی است که کارشان را برای خدا انجام می‌دهند و هیچ کس آنها را ملزم نکرده و احساس مسئولیت درونی، آنها را به این امر مقدس واداشته است.

دکتر توسلی زاده خاطرنشان کرد : ما در دو سال گذشته امورات دادگستری را شفاف کردیم، زیرا بهترین شیوه مبارزه با فساد شفافیت است.

 همچنین مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه ضمن تبریک روز بسیج حقوقدانان با ارائه گزارشی از عملکرد حقوقدانان بسیجی در سطح استان اظهار داشت: حقوقدانان بسیجی همچون گذشته آماده هرگونه همکاری در زمینه های مورد نیاز دستگاه قضایی هستند و همکاری‌های خود را با دادگستری استان ادامه خواهند داد.  

رسول بهرامی پور با اشاره به لزوم حفظ و احیای حقوق عامه و قدردانی از زحمات دستگاه قضایی استان اظهار داشت: هر جایی که دستگاه‌های مختلف طبق قانون تکلیف خدمتگزاری به مردم را بر عهده دارند و در انجام وظایف خود کوتاهی کنند حقوق دانان بسیجی به عنوان زبان گویای مردم مطالبه گری حقوقی خواهند کرد و از دستگاه قضایی استان تقاضا داریم همچون گذشته با ترک فعل مدیران که منتج به تضییع حقوق عامه می‌شود، قاطعانه برخورد کنند  که حقوق دانان بسیجی حامی و پشتیبان دستگاه قضایی خواهند بود.

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان همچنین از مردم استان برای شرکت در پویش نذر رهایی جهت آزادسازی زندانیان معسر دعوت کرد و اظهار داشت: به فضل الهی و با همکاری دستگاه قضایی و سازمان زندان‌ها و پشتیبانی سپاه و بسیج مصمم هستیم تا پایان سال ۱۴۰۰ ، آمار آزادسازی زندانیان را به ۱۴۰۰ نفر برسانیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۴۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان