//
کدخبر: ۳۳۱۹۶۸ //

‍ آغاز طرح زمستانی پلیس کرمانشاه/حضور ۵۹۶ اکیپ خدمات رسان در جاده های استان

فرمانده انتظامی استان از آغاز طرح زمستانی پلیس با همکاری دستگاه های امداد رسان مانند هلال احمر، راهداری و اورژانس خبر داد و گفت: در این طرح مجموعا 596 اکیپ از دستگاه های یاد شده برای خدمات رسانی به مردم در جاده ها حضور خواهند داشت.

‍ آغاز طرح زمستانی پلیس کرمانشاه/حضور 596 اکیپ خدمات رسان در جاده های استان
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" در مراسم آغاز طرح زمستانی پلیس راه که در محوطه ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: از مجموع اکیپ های یاد شده 360 مورد مربوط به راهداری و حمیل و نقل جاده ای، 112 مورد مربوط به پلیس راه، 87 مورد مربوط به اورژانس و 37 مورد مربوط به هلال احمر است.

وی همچنین تعداد افراد به کارگیری شده در اکیپ های امدادرسان پلیس راه، هلال احمر، حمل و نقل جاده ای و اورژانس را 2 هزار و 646 نفر اعلام کرد.

سردار جاویدان با اشاره به آغاز زودهنگام طرح زمستانی، افزود: این طرح از امروز (اول آذر) تا روز 20 اسفند ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تسهیل در عبور و مرور، رسیدگی به موضوعات راه بندان و امداد رسانی به مردم و مسافران در حوادث جاده ای و ... را از جمله اهداف طرح زمستانی برشمرد.

وی خدمت رسانی به مردم را برای پلیس و دیگر دستگاه ها یک توفیق و افتخاری بزرگ برشمرد و گفت: خادمان مردم در دستگاه های امدادی بویژه پلیس همه توان و تلاش خود را برای ارائه خدمات لازم به مردم شریف ایران اسلامی و استان کرمانشاه به کار خواهند گرفت.

سردار جاویدان در پایان تعداد نفرات فوتی سوانح رانندگی 8 ماهه امسال را 239 نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد فوتی نسبت به مدت مشابه سال قبل 11 درصد کاهش داشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۹۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان