//
کدخبر: ۳۳۱۸۴۰ //

رئیس اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه منصوب شد

محمد قارونی، رئیس اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه شد

رئیس اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه منصوب شد
به گزارش فرتاک نیوز،

مراسم تکریم و معارفه رییس اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه ظهر امروز یکشنبه 30 آبان با حضور حسین جلیلی سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری برگزار و از زحمات شهاب علی اکبری تقدیر و محمد قارونی بعنوان رئیس اداره ورزش شهرداری معرفی شد.

 حسین جلیلی سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری در این جلسه، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته‌ی بسیج گفت: بدون شک نقش اداره ورزش پرسنل شهرداری در سلامت، نشاط و پویایی شهر قابل توجه است و عملکرد این مجموعه، سرزندگی را به جامعه هدیه می کند.

وی افزود: رسالت اداره ورزش شهرداری به سمت تقویت بسترهای ورزش همگانی برای همشهریان و نیز تسهیل بخشی در استفاده حداکثری پرسنل شهرداری در مبادرت ورزی به ورزش با تهیه ی چشم انداز و انجام کارِ تشکیلاتی و با برنامه باشد.

photo_2021-11-21_14-02-09

 در ادامه محمد قارونی، کاهش آسیب های اجتماعی، کاهش هزینه درمان، ایجاد پویایی و نشاط در جامعه را از جمله دستاوردهای توجه ویژه ی اداره ورزش شهرداری در زمینه ی تقویت ورزش همگانی برشمرد و گفت: برنامه ی کامل و جامعی در حوزه ورزش خصوصاً ورزش های همگانی دارم که با هماهنگی دبیرخانه کلانشهرها سعی دارم فصل تازه ای در خدمت در این حوزه خطیر داشته باشم.

وی خاطرنشان ساخت: اهمیت به ورزش پرسنل شهرداری و تقویت زیرساخت های ورزشی، ایجاد شرایطی بهتر برای ورزش های صبحگاهی از جمله برنامه های آتی این اداره خواهد بود.

گفتنی است؛ محمد قارونی از قهرمانان ارزنده ی ورزش بوکس استان است که پیش تر نیز قبل از شهاب علی اکبری ریاست اداره ورزش شهرداری را عهده دار بوده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۸۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان