//
کدخبر: ۳۳۱۱۴۳ //

توبیخ عوامل برنامه سیمای مرکز کرمانشاه به دلیل دعوت از مهمان فضای مجازی

عوامل برنامه «شویل پرآو» تولید شبکه استانی زاگرس به دلیل دعوت از مهمان فضای مجازی که تولیدکننده محتواهای هنجارشکن بوده، توبیخ شدند.

توبیخ عوامل برنامه سیمای مرکز کرمانشاه به دلیل دعوت از مهمان فضای مجازی
به گزارش فرتاک نیوز،

پخش برنامه‌ای از شبکه استانی زاگرس با حضور یک مهمان سبب آزردگی عموم مردم کرمانشاه شده بود و به همین دلیل روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کرمانشاه، ضمن عذرخواهی از مخاطبان، اعلام کرد عوامل این برنامه نامناسب توبیخ شده‌اند.

در پی پخش برنامه تلویزیونی «شویل پرآو» از شبکه زاگرس با حضور یکی از چهره‌های فضای مجازی که سبب آزردگی خاطر مخاطبان، به‌ویژه مردم مؤمن و‌ انقلابی این استان شد، روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کرمانشاه در اطلاعیه‌ای از همه مخاطبان و بینندگان سیمای این مرکز عذرخواهی کرد.

در این اطلاعیه همچنین به توبیخ عوامل تولید برنامه مذکور اشاره و خاطرنشان شده است با تمهیدات در نظر گرفته شده از این پس نظارت بیشتری روی برنامه‌ها و انتخاب و دعوت از مهمانان صورت می‌گیرد تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

گفتنی است دعوت از این فرد به دلیل تولید محتوای هنجارشکن در صفحات فضای مجازی، در چارچوب سیاست‌های رسانه ملی و استانی نبوده و تنها خطای عوامل تولید بوده که بدون نظارت کافی، روی آنتن رفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۱۴۳ //
ارسال نظر
 
  • علی

    خداوکیلی مردم ناراحت نشدن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان