//
کدخبر: ۳۳۰۷۰۰ //

سیلاب سبب آبگرفتگی عمومی معابر و قطع آب شرب شهروندان غرب مازندران شد

مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به شدت بارش های رگباری که از چهارشنبه شب در مناطق مختلف این استان آغاز شده است و همچنان نیز ادامه دارد، گفت : این بارش ها علاوه بر مسدود کردن آزاد راه تهران شمال، باعث قطع آب شرب، آبگرفتگی معابر و حیاط خانه اهالی مناطق غربی شده است.

سیلاب سبب آبگرفتگی عمومی معابر و قطع آب شرب شهروندان غرب مازندران شد
به گزارش فرتاک نیوز،

علی اصغر احمدی پنجشنبه شب افزود : بارش های امروز باعث آبگرفتگی برخی روستاهای رامسر ، تنکابن ، نوشهر و بخشی از چالوس شده است که البته این آبگرفتگی وارد منازل اهالی نشده بلکه در حد آبگرفتگی حیاط منازل گزارش شده است. 

وی گفت: بارش شدید باران باعث گل آلود شدن آب آشامیدنی برخی روستاهای رامسر و نوشهر نیز شده است و برای  حفظ سلامتی مردم، آب آشامیدنی تعدادی از روستاهای این مناطق قطع شده با تانکر آب رسانی می شود.

وی ادامه داد : بارش باران همراه با ریزش سنگ و گل و لای به آزاد راه تهران شمال در محدوده چالوس سبب شد تا برای حفظ ایمنی رانندگان این مسیر از حوالی ظهر امروز مسدود شود و همچنان نیروهای راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند.

وی گفت: هنوز اطلاعات دقیقی از میزان خسارت های ناشی از این آبگرفتگی در دست نیست و با توجه به تداوم بارش باران، میزان خسارت های احتمالی نیازمند جمع بندی و صرف زمان است. 

احمدی تاکید کرد که تا زمان حصول ایمنی کامل، آزاد راه تهران شمال مسدود و تردد خودروها از آن امکانپذیر نیست.

مدیر کل بحران مازندران اضافه کرد : با انجام اقدامات پیشگیرانه لازم و لایروبی رودخانه های منطقه شاهد کمترین خسارت در این بارندگی هستیم ،این در حالی است که در گذشته با بارندگی های کمتر خسارت های زیادی به بار می آمده است.

 در پی بارندگی های شدید و رانش کوه ، هم اکنون مسیر قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال محدوده مرزن آباد و جاده منتهی به چالوس - کرج مسدود شده است.

در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیل حوالی ساعت سه بامداد امروز تا کنون، بر اساس اعلام رسمی فرماندار نوشهر تعداد۱۰۰ واحد مسکونی نقاط روستایی و شهری این  شهرستان دچار خسارت آبگرفتگی شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۷۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان