//
کدخبر: ۳۳۰۲۸۴ //

تاکید شهردار سمنان بر تقویت سامانه ۱۳۷ شهرداری

شهردار سمنان در نشست هفتگی شورای مدیران شهرداری بر لزوم حمایت و تقویت از سامانه ۱۳۷ شهرداری تاکید کرد .

تاکید شهردار سمنان بر تقویت سامانه ۱۳۷ شهرداری
به گزارش فرتاک نیوز،

سید علی مرتضی نژاد شهردار سمنان در نشست هفتگی شورای مدیران شهرداری گفت : افزایش کمی وکیفی سطح خدمات ارائه شده توسط سامانه ۱۳۷ و ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان،  از اولویت های مهم شهرداری می باشد . سامانه ۱۳۷ حلقه وصلی بین شهروندان و شهرداری است تا شهروندان بتوانند خواسته‌ها، مشکلات و حتی پیشنهادات را به راحتی با شهرداری در میان بگذارند.

مرتضی نژاد با تاکید بر همکاری همه جانبه مدیران مناطق و سازمان ها  با این سامانه ، پاسخگویی به موقع، به روز و هوشمندانه نسبت به نیازها و تقاضاهای شهروندان و توجه ویژه به نیروی انسانی فعال از حیث تجربه، تخصص، خبرگی، مهارت‌های ارتباطی، تسلط بر برنامه‌ها در موضوعات شهری را بسیار مهم دانست و خواستار همکاری بیشتر روابط عمومی های مناطق در این زمینه شد.

پیمان نقاشیان مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری سمنان نیز در این نشست با ارائه گزارشی ، فعالیت های شش ماهه این سامانه را تشریح کرد .

نقاشیان ، عمده موارد مطرح شده از سوی شهروندان در تماس با سامانه ۱۳۷ را مربوط به ارائه خدمات شهری از جمله آسفالت معابر ، نظافت معابر و جمع‌آوری زباله و نخاله و بهسازی پیاده رو  اعلام کرد و افزود: بسیاری از درخواست‌های مردمی به محض دریافت از سوی اپراتور سامانه ۱۳۷ به کارشناسان مربوط در شهرداری مرکز یا مناطق و شهرداری های نواحی اعلام و رفع می‌شود.

علیرضا ناظریه

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۲۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان