//
کدخبر: ۳۲۹۸۲۳ //
رییس سازمان صمت استان کرمانشاه:

کلیه اتحادیه‌ها ملزم به ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت هستند

رییس سازمان صمت استان کرمانشاه گفت:در ثبت اطلاعات سامانه جامع هیچ تعارف ومماشاتی با کسی نداریم و کلیه اتحادیه‌ها ملزم به ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت هستند.

کلیه اتحادیه‌ها ملزم به ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

پنجمین جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی استان با حضور مهندس دارابی؛ رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه، احسان باقرخانی؛ معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صمت و نمایندگانی از اتاق اصناف کرمانشاه، اماکن نیروی انتظامی، دارایی، اتاق تعاون و... ظهر امروز پنجشنبه (13 آبان) در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

 محسن دارابی؛ رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمانشاه در پنجمین کمیسیون نظارت بر اتحادیه‌ها و سازمان‌های صنفی کرمانشاه با تأکید بر این موضوع که در ثبت اطلاعات سامانه جامع هیچ تعارف و مماشاتی با کسی نداریم افزود: این سامانه بستری مناسب برای شفافیت کالا و خدمات است و مورد تأکید مقام عالی وزارت است.

رییس سازمان صمت کرمانشاه بابیان مطالب فوق افزود: سامانه جامع تجارت درواقع روند توزیع کالا و معیشت مردم را روشن و شفاف می‌کند و به صنف و مشاغل وابسته اعتبار و آبرو می‌دهد.

رییس کمیسیون نظارت بر اتحادیه و سازمان‌های صنفی کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود افزود:کلیه اتحادیه‌های صنفی علاوه بر این‌که ملزم هستند به‌منظور شفافیت کالا و خدمات در بستر سامانه جامع تجارت حرکت کنند در غیر این صورت به دلیل قصور و کوتاهی وارد مسیر مراحل قضایی خواهند شد.

گفتنی است؛ طرح نامه اتاق اصناف شهرستان در خصوص مشکلات مربوط به پلمپ واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب، اعلام قیمت جدید متقاضیان اخذ گواهینامه عملی رانندگی، ثبت اطلاعات واحدهای صنفی در سامانه ایرانیان اصناف و طرح نامه صنف خواروبارفروشان شهرستان کرمانشاه از عمده مباحثی بود که در این جلسه موردبحث و بررسی قرار گرفت

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۸۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان