//
کدخبر: ۳۲۸۸۷۹ //

تجلیل از برگزیدگان جشنواره استارتاپ‌های برتر استان کرمانشاه

طی مراسمی از برگزیدگان جشنواره استارتاپ‌های برتر در کرمانشاه تجلیل شد.

تجلیل از برگزیدگان جشنواره استارتاپ‌های برتر استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

مراسم تجلیل از برگزیدگان استارتاپ‌های برتر استان کرمانشاه امروز (پنجم آبان ماه) با حضور رئیس پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی و معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

 سیامک آزادی رئیس پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه در این مراسم اظهار کرد: در مراسم اختتامیه جشنواره استارتاپ‌های برتر ۱۰ تیم طرح‌های خود را ارائه کردند و در این میان سه تیم حائز رتبه برتر شدند.

 وی افزود: طی ۴۰ سال گذشته علیرغم ایجاد زیر ساخت های بسیار، حدود۵۰ درصد از این زیر ساخت ها قابل استفاده است که در این زمینه توسعه طرح‌های دانش‌بنیان کمک شایانی به ایجاد اشتغال خواهد کرد، و توجه به این طرحها باعث برون رفت از مشکلات اقتصادی جامعه امروز خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری تصریح کرد: در این جشنواره سرمایه گذارانی حمایت خود را از طرح های برتر اعلام نمودند که این اقدام قابل تقدیر است.

وی از نقش سازمان ورزش و جوانان استان به عنوان حامی طرح‌های دانش بنیان تقدیر کرد و گفت: امیدواریم سایر نهادهایی که متولی ایجاد اشتغال و حل مشکلات جوانان هستند نیز پای کار بیایند‌و از این طرح ها حمایت نمایند.

در ادامه این مراسم محمدحسین زاده معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان نیز گفت: استان کرمانشاه حدود دومیلیون نفر جمعیت دارد که از این تعداد ۶۴۰ هزار نفر آن جوان بین ۱۸ تا ۳۵ سال هستند.

 وی انجام طرح‌های مهارت‌آموزی سربازان وظیفه، و انعقاد تفاهم نامه با دفتر یونیسف برای برگزاری کلاسهای آموزشی ۱۸ ماهه در جهت اتصال ۱۵درصد از دختران دبیرستانی به بازار کار را از طرح‌های این معاونت برای ایجاد اشتغال پایدار نام برد و گفت: هر چند حمایت دولت از این طرحها کوچک است ولی سرمایه‌گذارانی در کنار ما حضور دارند که می‌توانند از این طرح ها حمایت نمایند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه طرح منش در جهت نوآوری و شکوفایی خلاقیت را طرحی افتخار آمیز دانست که با انعقاد تفاهم نامه‌ای بین پارک علم و فناوری  سازمان ورزش و جوانان افراد دارای ایده و خلاقیت شناسایی می‌شوند.

گفتنی است از میان ۱۰ تیم شرکت کننده در این جشنواره سه تیم سونشن، نوران و هونامیک طب به عنوان تیمهای برگزیده انتخاب شدند و از هفت تیم دیگر نیز تقدیر شد.

photo_2021-10-27_14-41-16

photo_2021-10-27_14-41-20

photo_2021-10-27_14-41-23

photo_2021-10-27_14-41-25

photo_2021-10-27_14-41-27

خبرنگار: طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۸۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان