//
کدخبر: ۳۲۸۶۰۳ //

آموزش ۷۱۰۰ سرباز در طرح "سرباز مهارت" در کرمانشاه

معاون آموزش و کارآفرینی سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه از آموزش 7100 نفر از کارکنان وظیفه نیروهای مسلح استان در فاز سوم طرح سرباز مهارت خبر داد.

آموزش 7100 سرباز در طرح "سرباز مهارت" در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس والی با اشاره به آغاز فاز سوم این طرح در استان، گفت: اجرای این طرح در قالب تفاهم نامه فی مابین ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت ورزش و جوانان و جهاد دانشگاهی، با هدف آموزش و توانمند سازی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در سطوح بدو خدمت، حین خدمت و پس از خدمت منعقد شده است.

والی با اشاره به لزوم مهارت آموزی به سربازان، گفت: سربازان پس از سپری کردن دوران خدمت، وارد مرحله جدیدی از زندگی می شوند که طبیعتا فراگیری آموزه های حوزه اشتغال و مهارت های زندگی در حین خدمت تا حد زیادی میتواند در انتخاب مسیر صحیح در حوزه های یاد شده برای آنها راه گشا باشد .

معاون آموزش و کارآفرینی سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه با اشاره به همکاری و همراهی بسیار خوب اداره کل ورزش و جوانان در استان در اجرای این طرح، گفت: در هفت ماهه امسال، 7101 نفر از کارکنان وظیفه نیروهای مسلح استان درقالب این طرح، از آموزش مهارت های زندگی و مهارت عمومی اشتغال بهره مند شدند.

وی افزود: از این تعداد 2360 نفر از آموزشگاه رزم مقدماتی شهدا نزسا کرمانشاه،  1266 نفر از  آموزشگاه رزم مقدماتی شهید ثابت خواه  گیلان غرب و تعداد 3475 نفر نیز متعلق به مرکز آموزش مرزبانی شهید رجایی ناجا می باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۶۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان