//
کدخبر: ۳۲۵۹۳۲ //
‍ استاندار کرمانشاه:

حضور آتش نشانان در حوادث هزینه بحران را کاهش می‌دهد

استاندار کرمانشاه گفت: حضور آتش نشانان در حوادث هزینه بحران را کاهش می‌دهد.


حضور آتش نشانان در حوادث هزینه بحران را کاهش می‌دهد
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در مراسم تجلیل از آتش نشانان کرمانشاهی که با حضور سرپرست شهرداری و دیگر مسؤلین در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که امروز در خدمت خادمین واقعی مردم هستیم.

وی ضمن خداقوت به آتش نشانان افزود: در روزهای آخر هفته دفاع مقدس هستیم که یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی می‌داریم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه آتش نشانی برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس و دفاع مقدس نیز برگفته از فرهنگ عاشوراست تصریح کرد: گرامی می‌داریم یاد نوجوان شهید علی لندی که در روزهای اخیر با رشادت خود نجات بخش زندگی شد که ایثار او در صفحات تاریخ ثبت‌ شده است.

مهندس بازوند با بیان اینکه آیندگان خدمات آتش نشانان را فراموش نخواهند کرد گفت: مردم آتش نشانان را نیروی مردمی و امین خود می‌دانند و در هرجا مشکل و یا احساس خطری باشد به شما عزیزان مراجعه می‌کنند.

وی جلب اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه آتش نشانان دانست و با بیان اینکه این اعتماد نتیجه ایثار و رشادت‌های آتش نشانان است گفت: این سرمایه باید حفظ شود، در طول دوران جنگ وقتی جایی بمباران و یا آتش می‌گرفت شما بودید که همچون رزمندگان حضور پیدا می‌کردید و اکنون نیز در هر حادثه و یا اتفاقی که رخ می‌دهد آتش نشانان در خط مقدم هستند که طبیعتاً کار بسیار ارزشمندی است.

مقام ارشد استان کرمانشاه با بیان اینکه مشکلاتی نیز وجود دارد که حل آنان را در دستور کار قرار خواهیم داد عنوان کرد: از روز اولی که وارد کرمانشاه شدم موضوع کلانشهر شدن کرمانشاه پیگیری شد که ویژگی های زیادی برای کرمانشاه دارد، وقتی بحث کلانشهر می‌شود یعنی سازمان آتش نشانی باید همچون کلانشهر تجهیز شود که این مطالبه عمومی مردم است و شهرداری باید اقدام کند.

بازوند با بیان اینکه در ماجرای زلزله زحمات آتش نشانان را فراموش نکرده ایم گفت: حضور آتش نشانان در حوادث، هزینه بحران ها را کاهش می‌دهد.

وی با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری باید تمام تلاش خود را جهت افزایش سطح امکانات آتش نشانی کرمانشاه بکار گیرد تأکید کرد: موضوع رفاهیات نیز باید در اولویت کاری باشد و ان شاء الله ماحصل این جلسه به خروجی خوبی تبدیل شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۵۹۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان