//
کدخبر: ۳۲۵۹۳۰ //
‍ به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام گرفت؛

آیین رونمایی از تمبر اختصاصی شهدای پالایش نفت کرمانشاه

‍ به مناسبت هفته دفاع مقدس، مراسم رونمایی از تمبر اختصاصی شهدای شرکت پالایش نفت کرمانشاه برگزار و نمایشگاه هفته دفاع مقدس و یک قرن نفت در کرمانشاه نیز افتتاح شد.

آیین رونمایی از تمبر اختصاصی شهدای پالایش نفت کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا امامی نیا مدیر روابط عمومی و امور بین الملل این شرکت اظهارکرد: با همت و تاکید مدیریت شرکت پالایش نفت کرمانشاه و به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم رونمایی از تمبر اختصاصی شهدای پالایشگاه کرمانشاه و همچنین افتتاح نمایشگاه «دفاع مقدس و یک قرن نفت در کرمانشاه» برگزار شد.

وی ادامه داد: این مراسم و افتتاح نمایشگاه با حضور اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت پالایش نفت کرمانشاه،مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ،فرماندار،تعدادی از مدیران شرکتهای نفتی و اجرایی استان و همچنین فرماندهان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان و یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان عزیز در محل مسجد این شرکت برگزار شد.

photo_2021-09-30_20-23-18

امامی نیا تصریح کرد: از آنجایی که زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر دوران هشت ساله جنگ تحمیلی به ویژه شهدای گلگون کفن پالایشگاه کرمانشاه برای مدیریت این شرکت در اولویت بوده و هست ،برگزاری این مراسم و افتتاح نمایشگاه نیز در راستای اجرای همین تفکر ارزشی توسط واحد روابط عمومی شرکت انجام  گرفته است.

photo_2021-09-30_20-49-48

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه گفت: ایجاد تمبر اختصاصی برای هر یک از شهدای والامقام پالایشگاه کرمانشاه اقدامی است که برای اولین بار در شرکت پالایش نفت کرمانشاه انجام گرفته و یقینا چنین اقداماتی منجر به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در محیط های صنعتی همچون شرکت پالایش نفت کرمانشاه خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به ویژگیهای نمایشگاه «یک قرن نفت در کرمانشاه» نیز گفت: توسط واحد روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه از ماه ها قبل، کلیه تصاویر مربوط به دوران هشت ساله جنگ تحمیلی در دوران دفاع مقدس گردآوری و در این نمایشگاه ارائه شده است.

امامی نیا خاطرنشان کرد: گردآوری کلیه تصاویر مربوط به تاریخچه صنعت نفت در کرمانشاه که این تصاویر و اسناد مربوط به بازه زمانی یک قرن (از 1300 تا 1400) می باشد، از دیگر بخشهای این نمایشگاه است.

این مقام مسئول در خاتمه تاکید کرد: تلاش و همت مدیریت شرکت پالایش نفت کرمانشاه بر این است که با دایر کردن این نمایشگاه ضمن ارج نهادن به یاد و خاطره شهدای عزیز ، تاریخچه صنعت نفت در کرمانشاه را  زنده نگاه داشته و در مسیر اعتلای آن بکوشد.

لازم به ذکر است این پالایشگاه در سال ۱۳۵۹ یک بار، ۱۳۶۵ چهار بار و در سال ۱۳۶۶ دو بار بمباران شد، اما به لحاظ موقعیت استراتژیک هیچ‌گاه تعطیل نشد.این شرکت یازده شهید گلگون کفن و بیست نفر جانباز والا مقام تقدیم انقلاب نموده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۵۹۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان