//
کدخبر: ۳۲۵۴۲۵ //

جریمه ۴ نانوایی به علت کم‌فروشی و گران‌فروشی در کرمانشاه

معاون بازرسی و حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان سازمان صمت کرمانشاه ازجریمه 4 نانوایی به علت کم‌فروشی و گران‌فروشی در این شهرستان خبر داد.

جریمه 4 نانوایی به علت کم‌فروشی و گران‌فروشی در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

 مسعود بیگلری معاون بازرسی و حمایت حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان سازمان صمت استان کرمانشاه گفت: 4 واحد نانوایی به علت کم‌فروشی و گران‌فروشی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی بابیان این‌که تشدید بازرسی از نانوایی‌ها به‌منظور کنترل توزیع و مصرف آرد و کیفیت پخت نان همچنان با شدت بیشتر ادامه دارد، افزود: هیچ مشکل و کمبودی در تأمین آرد وجود ندارد و در صورت نیاز، آرد مازاد بر مصرف تأمین و برای ارائه خدمات به واحدهای پخت نان تزریق خواهد شد.

معاون بازرسی سازمان صمت بابیان این‌که نان به‌عنوان بخش اصلی سبد غذایی مردم به شمار می‌رود، گفت: بهبود کیفیت پخت نان مورد انتظار مردم است و در این راستا نظارت و بازرسی مستمر از طریق بازرسان سازمان صمت بر عملکرد نانوایی‌های سطح استان انجام می‌شود.

بیگلری بابیان این‌که واحدهای نانوایی موظف‌اند بر اساس ساعات پخت نان که از طرف اتحادیه نانوایان به آن‌ها اعلام‌شده نسبت به پخت نان اقدام و با بازرسان همکاری لازم را داشته باشند، افزود: باید با آرد اختصاص‌یافته به هر نانوایی نان پخت شود و با متخلفان عرضه خارج از شبکه برخورد جدی خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۵۴۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان