//
کدخبر: ۳۲۴۵۹۷ //

‍ فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی مهرماه

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان از فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی مهر ماه 1400 خبر داد.

‍ فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی مهرماه
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "مسعود همتی" اظهار داشت: برابر ابلاغیه صادره از سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان استان کرمانشاه  که برگ آماده به خدمت به تاریخ مهر ماه سال 1400دریافت کرده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) ، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند.

وی افزود: کلیه مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، دیپلم و زیردیپلم لازم است پنجشنبه اول مهر ماه سال 1400 درساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

سرهنگ همتی تصریح کرد: مشمولان می بایست اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص مانند تاهل،گواهی فوت والدین، جانبازان بالای 10 درصد، خانواده درجه یک شهدا و... را به همراه خود داشته باشند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه لازم است کلیه مشمولان اعزامی قبل از تاریخ اعزام به مراکز درمانی مراجعه و در خصوص کرونا مورد معاینه قرار بگیرند، تصریح کرد: برای پیشگیری از بروز و شیوع ویروس، مشمولان اعزامی در روز اعزام توسط وظیفه عمومی استان ها و مراکز آموزش نیروهای مسلح مورد معاینه  مجدد قرار می گیرند.

وی تاکید کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده،غیبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

سرهنگ همتی در پایان گفت: مشمولان و خانواده های آنان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۴۵۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان