//
کدخبر: ۳۲۴۳۷۹ //

آغاز به کار نخستین مهرواره نمایشنامه خوانی استان کرمانشاه

نخستین مهرواره نمایشنامه خوانی استان کرمانشاه با محوریت هفته دفاع مقدس ،اربعین حسینی و فرهنگ ایثار و شهادت با همکاری سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه از ۲۵ شهریور ماه ۱۴۰۰ کار خود را آغاز کرد.

آغاز به کار نخستین مهرواره نمایشنامه خوانی استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

طی حکمی از سوی ایمان درخشی سرپرست سازمان فرهنگی،ورزشی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه، رسول چمک به عنوان دبیر نخستین مهرواره نمایشنامه خوانی استان کرمانشاه منصوب شد.

 چمک در خصوص نخستین مهرواره نمایشنامه خوانی استان کرمانشاه اظهار کرد: این مهرواره در بخش های تئاتر دینی، دفاع مقدس و آزاد پذیرای آثار هنرمندان استان می باشد.

 وی ضمن تشکر از استقبال هنرمندان از مهرواره نمایشنامه خوانی استان کرمانشاه درباره ی تعداد آثار متقاضی حضور در این رویداد هنری افزود :  از اعلام فراخوان تا کنون ۳۰ کارگردان متقاضی حضور در مهرواره شده اند .

چمک در پایان افزود‌: از بین آثار ارسالی ۶ اثر به بخش رقابت راه پیدا خواهند کرد اما در تلاش هستیم تعداد تیم های راه یافته به بخش رقابت را به ۸ تیم افزایش دهیم . همچنین آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار تا پنجشنبه ۲۵ شهریور ماه می باشد ، که این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد .

هنرمندان گرامی می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مهرواره نمایشنامه خوانی استان کرمانشاه از اخبار و اطلاعات این رویداد هنری با خبر شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۴۳۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان