//
کدخبر: ۳۲۳۹۲۷ //

محدودیت تردد شبانه در مشهد هنوز لغو نشده است

رئیس اداره آموزش و ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی گفت: تا این لحظه خبری مبنی بر لغو محدودیت تردد شبانه در مشهد به ما اعلام نشده است.

محدودیت تردد شبانه در مشهد هنوز لغو نشده است
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا رحیمی اظهار کرد: در خصوص لغو یا تداوم قانون محدودیت تردد شبانه تابع ستاد ملی کرونا هستیم. پلیس راهور این قانون را به صورت خودمختار ایجاد نکرده است و بنابراین تصمیم‌گیری در خصوص لغو آن نیز در اختیار ستاد کرونا است و بعد به ما ابلاغ می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه تا این لحظه خبری مبنی بر لغو این محدودیت ابلاغ نشده است، گفت: نسبت به ماه قبل حدود ۴۵ تا ۵۰ درصد ترددهای شبانه کاهش پیدا کرده است.

رحیمی در پاسخ به این سوال که شبانه چه میزان خودرو جریمه می‌شوند، گفت: برخی از افراد که در ساعات منع تردد، رفت‌وآمد می‌کنند، مجاز به تردد هستند؛ از جمله آژانس‌ها، پرستاران، پزشکان، ماشین‌های امدادی و... . برای این افراد نیز پیامک هشدار ارسال می‌شود، بعدا طبق لیستی که ادارات مربوطه به پلیس ارائه می‌دهند، نام این افراد از سیستم حذف می‌شود و جریمه نمی‌شوند.

وی تصریح کرد: به همین دلیل آمار دقیقی در زمینه اینکه تردد چه میزان خودرو منجر به جریمه‌ شده است، در حال حاضر وجود ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۹۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان