//
کدخبر: ۳۲۱۱۸۵ //

هشدار/وضعیت کرونایی کرمانشاه خطرناک است

فرماندار کرمانشاه وضعیت شیوع کرونا در کرمانشاه را خطرناک توصیف کرد.

هشدار/وضعیت کرونایی کرمانشاه خطرناک است
به گزارش فرتاک نیوز،

فضل الله رنجبر در گفت وگویی، با اشاره به قرمز بودن وضعیت کرونایی شهرستان کرمانشاه، اظهار کرد: اگر مردم رعایت نکنند؛ وضعیت کرونایی شهرستان وارد مرحله بحرانی خواهد شد که خیلی خطرناک است.

رنجبر با اعلام اینکه هم اکنون آمار بستری های کرونایی شهرستان کرمانشاه نزدیک ۹۰۰ نفر است، افزود: پیک پنجم کرونا لحظه به لحظه سخت‌تر می‌شود و اگر مردم رعایت نکنند اوضاع از این بدتر هم خواهد شد.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به تعطیلات در نظر گرفته شده برای فروکش کردن موج پنجم کرونا، تصریح کرد: هدف از تعطیلات که کسب و کار مردم را هم تحت تاثیر قرار داده این است که مردم در خانه بنشینند تا موج پنجم بیماری فروکش کند، لذا از همه مردم درخواست دارم هشدارها را جدی گرفته و در خانه بمانند.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد مردم در تعطیلات تاسوعا و عاشورا به شهرها و روستاهای کوچک و نزد اقوام خود بروند احتمال شیوع بیماری کرونا بیشتر خواهد شد، لذا به جد از مردم شهرستان کرمانشاه تقاضا داریم در خانه مانده و پذیرای مهمان هم نباشند.

رنجبر اضافه کرد: هم اکنون بخشداری ها در سطح روستاهای  شهرستان کرمانشاه اعلام وضعیت خطرناک کرونایی کرده و از مردم روستاها می خواهند عزیزانشان را از سفر به روستاها منصرف کنند تا خدای نکرده شاهد اوج گیری موج جدید کرونا در شهرستان نباشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۱۱۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان