//
کدخبر: ۳۲۰۵۲۴ //

دستگیری سارقان به عنف با ۳۵ فقره سرقت در البرز

رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری اعضای باند سارقان به عنف و مامورنما با ۳۵ فقره سرقت در این استان خبر داد.

دستگیری سارقان به عنف با ۳۵ فقره سرقت در البرز
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ محمد نادربیگی روز چهارشنبه اظهار داشت : ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در ادامه روند دستگیری سارقان تحت عنوان مامور، در تحقیقات خود از فعالیت اعضای باند سارقان  تحت عنوان مامور که در نقاط مختلف استان اقدام به اخاذی و خفت گیری از شهروندان با جعل عنوان مامور انتظامی می کردند، مطلع شدند.
وی افزود که در بررسی های اولیه کارآگاهان مشخص شد که سارقان دستگیر شده پس از متوقف کردن خودروهای مال باختگان، خود را مامور نیروی انتظامی معرفی کرده و به بهانه خرید و فروش مواد و اموال مسروقه پس از بازرسی بدنی، مدارک ، گوشی تلفن همراه و کارت های بانکی افراد را گرفته و بلافاصله از محل متواری می شدند.
نادربیگی  خاطرنشان کرد:  کارآگاهان با بهره گیری از اقدامات پلیسی موفق به شناسایی ۴۰ نفر از اعضای این باند ها در نقاط مختلف استان شده و در چند عملیات جداگانه هر ۴۰ نفر را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.
وی ادامه داد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی استان البرز در ابتدا منکر هرگونه جرمی شدند اما در مواجهه با اسناد و مدارک موجود به جرم خود اعتراف کردند.

وی یادآور شد: متهمان اذعان داشتند با تهیه لباس نظامی و بصورت گروه های سه  نفر با خودروهایی که اغلب آنها یا سرقتی هستند یا پلاک سرقتی بر بروی آنها نصب شده بود به مناطق خلوت شهر مراجعه و تحت عنوان پلیس مواد مخدر ، افراد پیاده یا رانندگان خودرو را متوقف و با گرفتن مدارک و گوشی تلفن همراه  و کارت های بانکی آنها از محل متواری و اموال را به سرقت می بردند.

نادربیگی با اشاره به اینکه پس از اعتراف صریح متهمان در این خصوص پرونده تشکیل و این افراد برای رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قضائی شدند گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک ، طی تماس با شماره مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ، بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۰۵۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان