//
کدخبر: ۳۲۰۴۲۰ //

یک قاتل در گنبدکاووس به حرمت ایام سوگواری محرم بخشیده شد

رییس شعبه ۱۱ صلح و سازش دادگستری گنبدکاووس گفت: جوان ۲۵ ساله‌ای که حکم اعدام او از سوی دیوان عالی کشور تایید شده و قرار بود همین هفته اجرا شود به حرمت ایام سوگواری ماه محرم از سوی اولیای دم بخشیده شد و از مرگ نجات یافت.

یک قاتل در گنبدکاووس به حرمت ایام سوگواری محرم بخشیده شد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد شهرکی روز سه‌شنبه اظهار داشت: این جوان ۲۵ ساله چهار سال پیش دوست خود را در یک درگیری لفظی با ضربات چاقو به قتل رسانده بود که با شکایت اولیای دم و درخواست قصاص نفس، مراحل اداری آن انجام و حکم اعدام صادر و تایید شد.

وی افزود: با پادر میانی انجام شده و برگزاری چندین جلسه گفت و گو با اولیای دم، در نهایت آنها امروز به احترام فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) قاتل را که در چهار سال دوران حبس اظهار ندامت کرده بود بخشیدند.

شهرکی اضافه کرد: این بیست و هشتمین زندانی محکوم به قصاص است که طی ۱۸ سال گذشته با تلاش شعبه ۱۱ صلح و سازش دادگستری گنبدکاووس و با رضایت اولیای دم از اعدام رهایی می‌یابد.

محمد شهرکی که از نیکوکاران گنبدکاووس است و از سال ۸۲ ریاست شعبه ۱۱ صلح و سازش دادگستری این شهرستان را نیز برعهده دارد، در این مدت زمینه آزادی حدود ۶ هزار و ۶۰۰ زندانی جرائم مالی غیرعمد دیگر را فراهم کرد.

گنبدکاووس حدود ۳۷۵ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۰۴۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان