//
کدخبر: ۳۲۰۰۸۸ //

زن هرمزگانی فرشته نجات ۵ کودک شد

رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل علیه السلام میناب از نجات ۶ نفر بر اثر غرق شدگی در آبهای ساحلی بندر کلاهی میناب خبر داد.

زن هرمزگانی فرشته نجات 5 کودک شد

 شیرجه به موقع زن هرمزگانی جان 5 کودک دختر و پسر را نجات داد.

دکتر یدالله رئیسی ماکیانی گفت: به دنبال اعلام خبری مبنی بر ورود ۶ نفر بیمار عرق شده در آبهای ساحلی بندر کلاهی که ۵ کودک در سنین ۴ تا ۱۲ سال و یک مادر حدوداً ۵۶ ساله به اورژانس بیمارستان حضرت ابوالفضل علیه السلام میناب؛ بلافاصله  تیم احیاء بیمارستان فعال و اقدامات درمانی توسط دکتر داوری متخصص طب اورژانس انجام و بیماران با کمک تیم درمانی از مرگ نجات پیدا کردند.

به گزارش فرتاک نیوز، دکتر داوری درباره نحوه چگونگی رسیدگی به بیماران اظهار کرد: در بدو ورود بیماران خوشبختانه متخصصان مربوطه از جمله بیهوشی و متخصص جراحی عمومی همگی در اورژانس حضور داشتند و این در روند تسریع اقدامات درمانی کمک شایانی به بیماران کرد.

 

وی افزود: از آنجایی که چهار کودک بیمار که دو پسر بچه و دو دختر بچه در حالت دیسترس تنفسی یا اختلال تنفسی قرار داشتند، پس از اقدامات اولیه با هماهنگی و مشاوره متخصص بیهوشی جهت اقدامات درمانی بیشتر به بخش آی سی یو منتقل شدند.

اکنون حال هر چهار کودک بیمار در آی سی یو جنرال پس از گذشت  ۱۵ ساعت اولیه خوب اعلام شده است.

این متخصص طب اورژانس افزود: هم اکنون مادر و کودک ۱۲ ساله با حال عمومی خوب  تحت نظر پزشک اورژانس به صورت موقت بستری و پس از ثبات وضعیت  ترخیص می‌شوند.

 رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل علیه السلام میناب ضمن تشکر از پزشکان متخصص طب اورژانس و بیهوشی از ملیحه منصوری، فاطمه ذاکری، حسین رنجبر ، حسین پادپروا و محمد ذاکری پرستاران بخش اورژانس نیز به طور ویژه قدردانی کرد.

بنابر اظهارات شاهدان عینی، این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که بچه ها جهت شنا کردن و آب تنی به ساحل دریا یا خور میروند و هنگامی که مادر جان بچه‌ها را به دلیل ورودشان به بخش پرعمق در خطر می بیند خود را به آب میزند تا بچه ها را نجات دهد که اگر جانفشانی این مادر نبود قطعاً حادثه‌ای تلخ رقم خورده بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۰۰۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان