//
کدخبر: ۳۱۹۶۴۶ //
به همت خیران صنعت و معدن کرمانشاه انجام شد؛

ارسال ۵۰ کپسول اکسیژن به استان سیستان و بلوچستان

دبیر،خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از ارسال۵۰ کپسول اکسیژن برای بیماران سیستان و بلوچستانی در شهرستان زابل خبر داد.

ارسال ۵۰ کپسول اکسیژن به استان سیستان و بلوچستان

فرهاد مرزی درجمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص استان سیستان و بلوچستان و نیاز مبرم به وجود کپسول اکسیژن؛ از سوی خانه صنعت و معدن فراخونی داده شد که خیران استان به جای نذر و هزینه قربانی در خریداری کپسول‌های مذکور مشارکت داشته باشند.

 به گزارش فرتاک نیوز؛وی با اشاره به مشارکت و استقبال خوب خیران خانه صنعت، معدن و تجارت استان از این امر خداپسندانه، گفت: حدود ۱۸۰ میلیون تومان به شماره حساب خانه صنعت و معدن واریز شد که پس از جمع‌آوری مبلغ واریزی ۵۰ عدد کپسول‌ اکسیژن شارژ شده ۴۰ لیتری برای بیماران نیازمند سیستان و بلوچستان شهرستان زابل خریداری شد.

دبیر،خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ادامه داد: ۱۰ عدد کپسول از این تعداد به بیمارستان خیریه الزهراء (س) و تعداد ۴۰ عدد کپسول به مرکز درمانی بیمارستان حضرت امیرالمومنین (ع) شهرستان زابل اهدا شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از خانواده بزرگ صنعت و معدن استان کرمانشاه از این اقدام خیرخواهانه، خاطرنشان کرد: همانگونه که همه‌ی مردم ایران عزیز در زمان زلزله به استان کرمانشاه کمک کردند ما هم در جواب تمام خوبی‌های مردم ایران عزیزمان این کم‌ترین کاری بود که به مردم خونگرم استان سیستان و بلوچستان در تهیه کپسول کمک کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۹۶۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان