//
کدخبر: ۳۱۹۴۱۴ //

قاتل از بالای چوبه دار مجازات نجات یافت

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: بامداد امروز با تلاش و میانجیگری مسئولان قضایی، جوانی که به دلیل ارتکاب قتل عمد به قصاص محکوم شده بود، در لحظه کوتاهی پس از اجرای حکم صادره، با گذشت و بخشش خانواده مقتول از مرگ نجات یافت و به زندگی برگشت.

قاتل از بالای چوبه دار مجازات نجات یافت
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از دادگستری استان کرمان، ابراهیم سلیمانی در تشریح این خبر ضمن قدردانی از این عمل خیر و خداپسندانه خانواده نیکوکار عنبرآبادی افزود: تلاش های دست اندرکاران قضایی شهرستان عنبرآباد و نیز بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت و دادیار شعبه اجرای احکام زندان جیرفت برای دعوت به صلح و سازش خانواده مقتول جای تقدیر ویژه دارد.
وی تحقق این بخشش و گذشت را از برکات دهه امامت و ولایت و به ویژه عید غدیرخم دانست و با اشاره به تاکید دین مبین اسلام و ائمه اطهار (ع) به گذشت و بخشش، ادامه داد: دستگاه قضایی با متخلفان بویژه مجرمان جرائم خشن بشدت برخورد می‌کند اما در کنار آن با تکیه بر آموزه‌های دینی، سنت حسنه بخشش را امری مهم و حیات بخش در جامعه می‌داند. 
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد از همه شهروندان خواست هنگام تصمیم گیری، آرامش خود را حفظ کنند و با اندیشیدن به عواقب عمل خود از هر گونه اقدام احساسی و از روی عصبانیت خودداری نمایند تا دیگر شاهد جرم و جنایت در جامعه نباشیم.

شهرستان عنبرآباد در جنوب استان کرمان واقع شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۹۴۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان