//
کدخبر: ۳۱۷۲۲۱ //

مهدی مسکنی از لیست کاندیداهای شهرداری تهران کنار کشید

مهدی مسکنی یکی از نفرات لیست 41 نفره شورای ششم برای تصدی شهرداری تهران، کناره گیری خود را اعلام کرد.

مهدی مسکنی از لیست کاندیداهای شهرداری تهران کنار کشید
به گزارش فرتاک نیوز،

منتخبین مردم تهران در ششمین شورای شهر تهران بعد از جلسات متعدد برای انتخاب شهردار تهران، به لیست 41 نفره ای رسیدند تا از بین آنها گزینه مورد نظر خود را انتخاب نمایند که در بین افراد نام مهدی مسکنی نیز به چشم می‌خورد که ایشان با ارسال نامه ای به فرتاک نیوز برنامه نبض شهر، صمن تشکر از اعضای شورای شهر تهران، کناره گیری خود را اعلام نمود.

متن نامه ارسالی بدین شرح می باشد.

وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ

برادران و خواهران منتخب شورای اسلامی شهر تهران

با پایان یافتن انتخابات و آغاز فصل خدمت،گمانه زنی ها برای انتخاب شهردار تهران قوت گرفته است و در این میان نام مدیران جوان و پیشکسوتی مطرح میشود که با آنها میتوان به آینده تهران امیدوار و به روز های خوب تهران سربلند بازگشت .

من نیز از طریق رسانه ها  متوجه شدم که نام اینجانب در لیست 41 نفره برای شهرداری تهران مطرح گردیده است. ضمن تشکر از دوستان و عزیزانی که نام برادرکوچکشان را برای خدمت در شهرداری تهران مطرح نموده اند، به عرض میرسانم این روز ها بنده و همه دغدغه مندان عرصه جهاد خدمت رسانی درگیر بحران کرونا در استان سیستان و بلوچستان و موضوع  آبرسانی به مناطق محروم هستیم و در واقع آرزوی قلبی من پیشرفت و زدودن محرومیت از چهره این مناطق است تا کمی از آلام پدران، مادران و فرزندان این سرزمین کاسته و یاریگری باشیم هرچند ناچیز، در جهت پیشرفت #مناطق محروم و کشف و حمایت استعداد های فرزندانمان در سراسر ایران عزیز.

قطعا در بین افراد پیشنهادی در لیست 41 نفره مدیرانی توانمند،کارآمد ، آشنا با کالبد شهر و با تفکر و رویکرد خدمت به مردم و جهادی هستند که از این حقیر شایسته تر برای این مسئولیت خواهند بود.

ضمن تشکر مجدد از همه عزیزان، بنده توفیق خدمت در سنگر جهادی و محرومیت زدایی را بر دیگر مسئولیت ها ترجیح میدهم.

  با احترام مهدی مسکنی

  1400/04/21

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۲۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان