//
کدخبر: ۳۱۶۷۹۳ //

بزرگداشت دهه ولایت با شیوه‌نامه‌های بهداشتی در قبله تهران برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی با اشاره به تشکیل ستاد مردمی دهه ولایت شهرری گفت: ویژه برنامه‌های دهه ولایت با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شهرری برگزار می‌شود.

بزرگداشت دهه ولایت با شیوه‌نامه‌های بهداشتی در قبله تهران برگزار می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام علی کنگرلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی و دبیر ستاد دهه ولایت شهرری اظهار کرد: غدیر بزرگترین عید مسلمانان است و بزرگداشت این روز و دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر توسط مسؤولان و نهادهای مردمی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی گفت: در همین راستا به منظور هماهنگی وهم افزایی تشکل‌های مردمی، جلسه ستاد مردمی با حضور تعدادی از فعالان شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان و کانون‌های فرهنگی و تبلیغی درآستان امامزاده عبدالله برگزارشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرری افزود: در دهه ولایت امسال هم با تجربه سال گذشته برنامه‌ها و جشن‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و هدف از این نشست اعلام رویکردها و همچنین استفاده از تجربیات مراکز مردمی می‌باشد.

حجت الاسلام کنگرلو در ادامه تصریح کرد: با ایجاد شبکه‌های مختلف در مساجد جهادی و تشکل‌های دینی باید مراسم و برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی در طول سال داشته باشیم.  

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های این ایام بیان کرد: جشن‌های خیابانی سیار با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، ترویج جشن‌های خانگی، ترویج فرهنگ قربانی کردن در روز عید قربان، اطعام غدیر، طرح نان علوی، تهیه و تو‌زیع بسته‌های معیشتی، مسابقات فرهنگی از خطبه غدیر و نورافشانی مهمترین برنامه‌های قابل اجرا در دهه ولایت است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرری ادامه داد: فراخوان مقاله، توزیع اقلام فرهنگی، اجرای نمایش واقعه غدیر، برپایی نشست‌های پرسش و پاسخ شبهات غدیر، چارپایه خوانی غدیر، اجتماع پرچمداران غدیر و برپایی جشن در فضای باز از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام با همراهی هیات‌های مذهبی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام کنگرلو در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسه مقررشد این ستاد به طور سالیانه تشکیل و برنامه‌های مختلف را مورد بررسی قرار دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۷۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان