//
کدخبر: ۳۱۶۵۳۲ //

راه ارتباطی ۳۳ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان قطع شد

مدیرکل دفتر مدیریت ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با تشدید بارش های مونسون از روز گذشته در سیستان و بلوچستان به دلیل طغیان رودخانه فصلی کاجو در قصرقند، راه ارتباطی ۳۳ روستا قطع شد

راه ارتباطی ۳۳ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان قطع شد
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا شهرکی امروز اظهار کرد: با تشدید بارش های مونسون از روز گذشته در سیستان و بلوچستان به دلیل طغیان رودخانه فصلی کاجو در قصرقند، راه ارتباطی ۳۳ روستا قطع شد.
 
 مدیرکل دفتر مدیریت ستاد بحران استانداری  سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به خاصیت منطقه این اتفاق طبیعی است، تا زمانی که آب فروکش نکند، مسیرها بسته می شود که امروز جهت بازگشایی اقدام های لازم انجام می شود.
 
این مقام مسئول اضافه کرد: مسیر فنوج به اسپکه نیز به دلیل طغیان رودخانه های محلی، صبح امروز مسدود شده است و تا عصر بازگشایی می شود.
 
به گفته وی، فعالیت این سامانه بارشی از یکشنبه در سیستان و بلوچستان آغاز و از روز گذشته تشدید شده است، امروز هم طبق پیش بینی هواشناسی شاهد اوج این بارش ها خواهیم بود.

شهرکی با بیان این که امشب از شدت بارش های مونسون کاسته می شود، خاطرنشان کرد: این سامانه بیشتر شهرستان های ایرانشهر، بزمان، بمپور، تفتان، جنوب خاش، دلگان، راسک، سراوان، سرباز، سیب و سوران، فنوج، قصرقند، گلشن، مهرستان و نیک شهر را در برگرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۵۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان