//
کدخبر: ۳۱۶۱۴۸ //
سخنگوی ستاد کرونا سیرجان:

شمار قربانیان کرونا در سیرجان افزایش یافته است

سخنگوی ستاد کرونا شهرستان سیرجان در خصوص افزایش شمار قربانیان کرونا در سیرجان هشدار داد و ابزار نگرانی کرد.

به گزارش فرتاک نیوز،

محمد موقری پور اظهار کرد: متأسفانه طی دو روز متوالی در شهرستان سیرجان سه مورد فوتی مثبت کرونا داشتیم یعنی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه گذشته، ۶ مورد فوتی کرونا ثبت شده و این آمار بسیار نگران کننده است.

وی ادامه داد: این تعداد فوتی‌ها در روزهای اخیر فقط یک عدد نیست و بیانگر این است که خانواده‌های زیادی داغدار شده و در سوگ عزیزان شأن نشسته‌اند.

موقری پور با اشاره به اینکه تعداد زیادی هم به دلیل ارتباط با این بیماران به این ویروس مبتلا شده‌اند، افزود: با شروع موج جدید کرونا از همشهریان سیرجانی و صاحبان مشاغل استدعا داریم که پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند تا بیش از این متحمل خسارت نشویم.

سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا سیرجان افزود: توصیه همیشگی ما این است که زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و برقراری تهویه مناسب را جدّی بگیرند، از برقراری دورهمی ها و مراسمات عزا و جشن عروسی جدا خودداری کنند، کارهای بیرون از منزل خودشان را حتی المقدور به صورت آنلاین انجام دهند.

وی گفت: افرادی که واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند همچنان باید از ماسک استفاده کنند زیرا طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی، سرایت پذیری واریانت هندی (دلتا) ویروس کرونا بسیار بیشتر از گونه‌های قبلی این ویروس است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۱۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان