//
کدخبر: ۳۱۵۶۱۵ //
در ارتباط تصویری با رییس جمهور؛

برج فناوری کرمانشاه افتتاح شد

برج فناوری کرمانشاه، به همت جهاد دانشگاهی و با حمایت مالی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و استانداری کرمانشاه امروز (هفتم تیر ماه ۱۴۰۰) برج فناوری کرمانشاه در ارتباط تصویری با رئیس جمهور باحضور استاندار کرمانشاه و رئیس جهاد دانشگاهی افتتاح شد.


برج فناوری کرمانشاه افتتاح شد
به گزارش فرتاک نیوز،

حمید رضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی در ابتدای این مراسم اظهار کرد: جهاد دانشگاهی از بدو تشکیل تا کنون توسعه علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان را جز ماموریت های اولیه خود قرار داده‌ و در راستای تجاری سازی فن آوری و استفاده از ظرفیت های دانشجویی اقدام به اخذ مجوز پارک فناوری کرد.

 

وی افزود: جهاد دانشگاهی همچنین با تاسیس واحدهای فناور به عنوان اولین و پویا ترین کاربرد فناوری با تکیه بر ظرفیت های استانی و منطقه ای هدف اصلی خود را تکمیل زیست بوم نوآوری و فناوری استان به منظور توسعه اقتصاد دانش بنیان و اشتغال مبتنی بر فناوری قرار داد. و در این راستا پروژه برج فناوری استان به همت جهاد دانشگاهی و حمایت مالی معاونت مالی فناوری ریاست جمهوری ساخته شد و به بهره برداری رسید.

رئیس جهاد دانشگاهی تصریح کرد: بهره برداری از این برج، فضاهای در اختیار واحدهای فناور و دانش بنیان استان را بیش از 300 درصد افزایش می‌دهد و در حال حاضر نیز فضای استقرار 110 واحد فناور و دانش بنیان در محل برج فراهم شده است.

 

طیبی گفت: این پروژه در قابل دسترس ترین منطقه شهر کرمانشاه به لحاظ دسترسی به مراکز دانشگاهی،تحقیقاتی، سازمان‌ های دولتی و غیر دولتی و جریان های مرکزی قرار دارد.

رئیس جهاد دانشگاهی خاطر نشان کرد:در راستای تامین فضای اداری، آزمایشگاهی و نمایشگاهی واحدهای فناور، عملیات اجرایی ساخت این برج فناوری توسط جهاد دانشگاهی کرمانشاه در سال ۸۹ در ۱۶ طبقه و ۲۰ هزار متر مربع زیربنا آغاز شد.

 

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۶۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان