//
کدخبر: ۳۱۴۴۶۱ //
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

حماسه ۲۸ خرداد پیروزی «بصیرت» ملت بر «اغواگری» معاندان بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تجلیل از حضور حماسی مردم در انتخابات، این حماسه را پیروزی بصیرت ملت بر اغواگری معاندان عنوان کرد.

حماسه ۲۸ خرداد پیروزی «بصیرت» ملت بر «اغواگری» معاندان بود
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری جمعه‌شب در جمع خبرنگاران با تجلیل از حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات اظهار داشت: انتخابات این دوره، از جهات مختلف یک پیروزی کم‎‌نظیر برای ملت ایران به حساب می‌آید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: در این انتخابات رسانه‌های معاند خارجی و دنباله‌های کثیف داخلی‌شان، تمام توان و تلاش خود را صرف کردند تا مردم را از شرکت در این انتخابات منصرف کنند برای اینکه نظام اسلامی مقبولیت مردمی خود را از دست داده و دیگر مشروعیت حاکمیت بر مردم را نداشته باشد.

وی اضافه کرد: علیرغم حرکت‌های موذیانه دشمنان و معاندان، نفس حق پیر و مقتدای این ملت، رهبر حکیم انقلاب و ولایتمداری مردم بصیر این مرز و بوم، بار دیگر ثابت کرد که دشمنان، هنوز مردم ما را نشناخته‌اند و خون شهدا هنوز در رگ مردم این سرزمین می‌جوشد.

حجت‌الاسلام طاهری دومین بعد اهمیت این انتخابات را اقتصادی عنوان کرد و افزود: چند سال گذشته را شاید بتوان سخت‌ترین دوران کشور از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون از حیث معیشتی دانست.

وی ادامه داد: ناکارآمدی مدیریتی مسئولان، در کنار فشارهای تحریمی بیگانگان و عوارض شیوع بیماری منحوس کرونا، سه ضلع مثلثی را تشکیل داد که معیشت مردم را در تنگنایی بی‌سابقه قرار داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بیان داشت: در این شرایط دشوار و انتظارات به حق مردم برای اقدام و تدبیر دولت، کمترین واکنش قانع کننده‌ای از سوی مدیران مدعی و البته سست و کم‌عمل دولتی دیده نمی‌شد و طبیعی است که مردم گلایه‎مند باشد و بخواهند این گله‌مندی را در رفتار خود نشان دهند.

وی تصریح کرد: تبلیغات گسترده دشمنان برای سوق دادن این دلخوری و گلایه‌مندی به سمت تحریم انتخابات، فتنه‌ای خبیثانه بود که با هدف ضربه زدن به اصل نظام، تدارک دیده شد، اما تیزبینی و هوشمندی مردم ایران و تعلّق و دلدادگی این ملت بصیر به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی، موجب شد که بتوانند بین آن مطالبات به‌حق و رفتار انتخاباتی خود تفکیک قائل شوند و به همه ناظرین بین المللی نشان دهند که بزرگواری و بلندنظری ایرانیان در جهان بی‌نظیر است و این ملت، لایق پرچمداری جریان حق در عالم هستند.

حجت‌الاسلام طاهری در تشریح بعد سیاسی این پدیده باعظمت به عنوان جهت سوم انتخابات گفت: بی‌اخلاقی و اتهام‌زنی‌های پی در پی برخی داوطلبان ریاست جمهوری در مناظره‌ها و فضای مجازی، به‌صورت طبیعی باعث انزجار بخشی از جامعه که از اصول سیاست ماکیاولی رویگردانند خواهد شد و طبیعی است که این طیف، با دیدن این صحنه‌ها، عطای رأی دادن را به لقای آن ببخشند و از اصل انتخابات روی برگردانند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: علیرغم دست یازیدن طیفی که تنها راه کسب قدرت را بی‌اخلاقی و اتهام‌زنی به رقیب می‌دانستند مردم ما هوشیارانه و عاقلانه، خالی بودن دست آنها از کارنامه عملکرد موفق و برنامه مدوّن برای ریاست جمهوری را دریافتند و نشان دادند روش‌های اغواگرانه رسانه‌ای، تأثیری در بینش و عمق نگاه آنها ندارد و دست استادان نام‌آشنای جنگ روانی، پیش مردم فهیم ما رو شده و دوران فریب و غلبه سیاسی از طریق غیرواقع‌نمائی و قلب واقعیت‌ها در این سامان به سر آمده است.

حجت‌الاسلام طاهری ابراز داشت: این پیروزی بزرگ، به مراتب بزرگ‌تر از نتیجه یک دوره انتخابات است؛ پیروزی گذر از دوران مهجوریت سیاسی و دست‌یابی به بلوغی بی‌نظیر در عرصه اجتماعی است. پیروزی غرورآفرین ملت بزرگ ایران از این حیث، بشارت دهنده پیروزی‌های بزرگ‌تر در گام دوم انقلاب اسلامی و زمینه‌سازی ظهور حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا له الفداء) است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۴۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان