//
کدخبر: ۳۱۴۴۴۱ //

پایان انتخابات در شهرستان‌های استان اصفهان/ شمارش آرا آغاز شد

با پایان مهلت انتخابات در کشور، شمارش آرا در صندوق‌های اخذ رأی شهرستان‌های مختلف استان اصفهان آغاز شده است.

پایان انتخابات در شهرستان‌های استان اصفهان/ شمارش آرا آغاز شد
به گزارش فرتاک نیوز،

از دقایقی پیش، با پایان مهلت انتخابات در کشور، شمارش آرا در صندوق‌های اخذ رأی شهرستان‌های مختلف استان اصفهان آغاز شده است.

در برخی شعب که افراد متقاضی همچنان در محل حضور داشتند، رأی‌گیری از متقاضیان همچنان ادامه دارد و در سایر شعبات، شمارش آرا آغاز شده است.

پایان انتخابات در خور و بیابانک/ شمارش آرا آغاز شد

عباس نظام‌السلامی در اصفهان با اشاره به پایان فرایند انتخابات در این شهرستان گفت: انتخابات در خور و بیابانک با توجه به عدم مراجعه مردم از دقایقی پیش به پایان رسید و درب شعبه‌های اخذ رأی بسته شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر شمارش آرا در شعب آغاز شده و فعالیت شمارش آرا تا ساعاتی دیگر ادامه دارد.

فرماندار ‌شهرستان خور و بیابانک درباره درصد مشارکت آرا ادامه داد: درصد مشارکت آرا در شهرستان خور و بیابانک 70 درصد بود و خوشبختانه مشارکت مردم در این انتخابات قابل توجه بود.

وی درباره واجدین شرایط در این شهرستان ادامه داد: تعداد واجدین شرایط در شهرستان 14 هزار و 600 نفر بودند. 31 شعبه اخذ رأی ریاست جمهوری و 29 شعبه اخذ رأی شوراها در این شهرستان وجود داشت.

پایان رای گیری در برخی شعب شهرستان شهرضا

ناصر اسدی در اصفهان اظهار داشت: رای گیری در برخی روستاهای شهرستان شهرضا به اتمام رسیده و سایر شعب نیز به زودی به اتمام می‌رسد.

وی افزود: در اکثر شعب شهری شهرستان شمارش آرا شروع شده اما هنوز میزان مشارکت مردمی را نمی‌دانیم. این آمار باید در سامانه ثبت شود اما هنوز چیزی به دست ما نرسیده است.

فرماندار شهرستان شهرضا با بیان اینکه شمارش آرای ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا همزمان انجام می‌شود گفت: 112هزار نفر واجد شرایط رای دهی در شهرستان شهرضا بودند. همچنین در کل شهرستان 108 شعبه اخذ رای مستقر شد که رای گیری در برخی شعب به اتمام رسیده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۴۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان