//
کدخبر: ۳۱۴۴۳۴ //

۳۴۰۰۰ مامور انتظامی برقراری نظم و امنیت انتخابات خراسان رضوی را برعهده دارند

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه تعداد بیش از ۵ هزار صندوق باعث شده تا ما بیش از ۱۹ هزار مأمور برای امنیت صندوق‌ها به خدمت بگیریم، گفت: جدا از مأموران پای صندوق، ۱۵ هزار نفر از مأموران ما، ماموریت‌های گوناگون در زمینه‌های مختلف و فضای حقیقی و مجازی داشتند.

۳۴۰۰۰ مامور انتظامی برقراری نظم و امنیت انتخابات خراسان رضوی را برعهده دارند
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار محمدکاظم تقوی در جمع خبرنگاران واقع در ستاد انتخابات خراسان رضوی، در خصوص وضعیت امنیتی انتخابات در استان، اظهار کرد: تعداد بیش از ۵ هزار صندوق باعث شده تا ما بیش از ۱۹ هزار مأمور برای امنیت صندوق‌ها به خدمت بگیریم، از بسیجیان که بیش از ۱۰ هزار نفر از آن‌ها برای یاری ما حضور پیدا کردند؛ تشکر می‌کنم. 

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه هیچ حادثه امنیتی در انتخابات نداشتیم، ادامه داد: نزاع در روند انتخابات اتفاق افتاده است که با ورود ماموران مشکلی پیش نیامد اما مشکل امنیتی نداشتیم؛ امیدوار هستیم تا وصول صندوق‌ها به فرمانداری‌ها مشکل امنیتی نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی ما از دی ماه سال گذشته شروع شده و بر اساس امورات مردم گام‌های ما مشخص شده است؛ تکمیل کرد: قطعا برای پایان شمارش هم در خدمت مردم خواهیم بود، همچنین جشن حضور مردم در روز میلاد امام رضا(ع) به همراه اتفاقاتی که در روز گذشته یعنی ۲۸ خرداد افتاد دشمن را مأیوس می‌کند و پایانی بر یاوه‌گویی دشمنان ما خواهد بود.

تقوی تشریح کرد: مأموران تا خاتمه انتخابات در خدمت مردم خواهند بود؛ از همه سازمان‌ها و مسئولان برای برگزاری انتخابات پرشور تشکر می‌کنم و بدانید قطعا اگر موضوع و تهدیدی متوجه مردم ما بود تا این سطح مشارکت صورت نمی‌گرفت.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در پایان با اشاره به اینکه جدا از مأموران پای صندوق، ۱۵ هزار نفر از مأموران ما، ماموریت‌های گوناگون در زمینه‌های مختلف و فضای حقیقی و مجازی داشتند؛ عبور و مرور رای‌دهندگان تنها یکی از ماموریت‌های ماست، از مرز تا داخل شهر وظیفه تامین امنیت را داریم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۴۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان