//
کدخبر: ۳۱۲۷۰۳ //
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه خبر داد:

برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام‌‌خمینی(ره) در بقاع شاخص استان کرمانشاه

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه از برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام‌‌خمینی(ره) در بقاع شاخص استان کرمانشاه خبر داد.


برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام‌‌خمینی(ره) در بقاع شاخص استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام و المسلمین محمد صالحی گفت: به منظور بزرگداشت ایام حزن و اندوه نیمه خرداد، برنامه هایی توسط این اداره کل در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری در شب و یا روز ارتحال آن حضرت در بقاع متبرکه دارای ظرفیت از جمله این برنامه هاست.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه سیاه پوش کردن و نصب ثمثال مبارک بزرگ معمار انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه دانست و اظهار داشت: در این ایام تعداد ۱۴ محفل انس با قرآن کریم در بقاع و مساجد و همچنین جلسات قرائت گروهی قرآن و اهدای ثواب آن به روح امام راحل به هنگام اجرای مراسم ارتحال برگزار خواهد شد.

وی بر رعایت اختصار در برنامه ها تاکید کرد و بیان داشت: برپایی مراسم بزرگداشت قیام‌خونین پانزده خرداد در فضای مجازی با پخش نماهنگ ازماذنه های بقاع متبرکه نیز از جمله برنامه های این ایام می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین صالحی تصریح کرد: همچنین مراسم عزاداری و سخنرانی به مناسبت سالروز شهادت شیخ الائمه امام جعفرصادق علیه السلام در بقاع متبرکه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۷۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان