//
کدخبر: ۳۱۱۵۶۴ //

‍ کشف ۵ تن سیم برق سرقتی در کرمانشاه/دستبند پلیس پایان کار سارق حرفه ای

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف 5 تن سیم برق سرقتی به ارزش 10 میلیارد ریال در شهر کرمانشاه و دستگیری سارق 50 ساله خبر داد.

‍ کشف 5 تن سیم برق سرقتی در کرمانشاه/دستبند پلیس پایان کار سارق حرفه ای
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: ماموران کلانتری 17 بعثت حین گشتزنی در سطح شهر به یک دستگاه خودرو پژو 405 پلاک مخدوش مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف می کنند.

 

وی ادامه داد: ماموران کلانتری در بازرسی های انجام شده مقدار زیادی سیم برق از جعبه خودرو کشف و راننده آن هم در بازجویی ها به سرقتی بودن آنها اقرار می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: سارق دستگیر شده در ادامه بازجویی ها به ارتکاب بیش از 60 فقره سرقت در سال های اخیر اعتراف کرده و همین موضوع باعث می شود ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی از منزل وی نیز اقدام کنند.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: در جریان بازرسی از محل سکونت متهم، 5 تن انواع سیم، کابل و تجهیزات برق به همراه مقدار زیادی آهن آلات، پنل کولر و ... که طبق نظر کارشناسان ارزش آنها به 10 میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

وی در پایان با اشاره به کشف یک قبضه اسلحه پران متعلق به سارق دستگیر شده از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۱۵۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان