//
کدخبر: ۳۰۹۲۳۸ //
امام جمعه کرمانشاه:

بالاترین مستحب در اسلام خدمت به مردم است

امام جمعه کرمانشاه توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی توسط خادمیاران آستان مقدس رضوی را قابل تقدیر دانست و گفت: بالاترین مستحب در اسلام خدمت به مردم است.

بالاترین مستحب در اسلام خدمت به مردم است
به گزارش فرتاک نیوز،

آیت الله "مصطفی علما" نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در مراسم نمادین توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی که توسط شبکه خادمیاران رضوی و با مشارکت های مردمی و خیرین امروز (۱۶ اردیبهشت ماه) برگزار شد اظهار داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیره معصومین (ع) تا به امروز پویش های مومنانه بسیاری در سطح کشور شکل گرفته است که در هیچ کجای دنیا اینگونه مهربانی و عطوفت مشاهده نمی شود.

آیت الله علما افزود: آستان مقدس رضوی در هر موقعیت و زمانی همواره یار و یاور محرومان و مستضعفین جامعه بوده و در دوران های مختلف این موضوع را به اثبات رسانده که قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: بالاترین مستحب در اسلام خدمت به مردم است و امروز به پشتوانه نهادهای انقلابی همچون، سپاه، ارتش، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ، آستان مقدس رضوی، بسیج، کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر، اوقاف، بنیاد مستضعفان و دیگر نهادهای مردمی و خیرین، کمکهای خیرخواهانه بسیاری در راستای پویش مومنانه به مردم مستضعف جامعه شده است که از خصوصیات اسلام ناب می باشد.

وی توزیع بسته های معیشتی را زمینه ساز انبساط خاطر محرومین جامعه دانست و‌گفت: اینگونه کارها باعث ایجاد آرامش و خوشحالی قشر مستضعف می شود که جای تقدیر دارد.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۹۲۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان