//
کدخبر: ۳۰۷۲۳۷ //

‍ کشف ۸۷ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه/دستگیری ۶ قاچاقچی

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 87 کیلو و 125گرم ماده مخدر تریاک طی 2 ماموریت جداگانه در شهرهای بیستون و اسلام و آبادغرب و دستگیری 6 نفر در این رابطه خبر داد.

‍ کشف 87 کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه/دستگیری 6 قاچاقچی
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "جمال سلمانی" اظهار داشت: در ماموریت نخست، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع مبنی بر اینکه یک باند قاچاق 4 نفره با 2 دستگاه خودرو در حال حمل مقدار قابل توجهی تریاک از استان های جنوبی به کرمانشاه هستند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی مسیر تردد قاچاقچیان را شناسایی و هر 2 دستگاه خودرو متعلق به آنها را در شهر بیستون متوقف کردند.

سردار سلمانی تصریح کرد: پس از بازرسی های لازم 76 کیلو و 125 گرم تریاک که در کپسول گاز سی ان جی خودروی سمند جاساز شده بود، کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری 4 نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

وی ادامه داد: در ماموریت دیگر هم، ماموران انتظامی اسلام آبادغرب با اطلاع از فعالیت 2 نفر در کار توزیع مواد مخدر، تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری آنها آغاز کردند.

سردار سلمانی تصریح کرد: ماموران در تحقیقات گسترده خود توانستند مخفیگاه عاملان توزیع مواد مخدر را شناسایی و در بازرسی های انجام گرفته 11 کیلوگرم تریاک کشف کنند.

این مقام عالیرتبه انتظامی در پایان با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو پراید از عاملان توزیع مواد مخدر، گفت: هر 2 فرد دستگیر شده جهت صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۷۲۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان