//
کدخبر: ۳۰۶۱۲۲ //

درخشش اداره منابع طبیعی وآبخیزداری استان کرمانشاه در بین ادارات منابع طبیعی کشور

در ارزیابی عملکرد ادارات منابع طبیعی و آبخیز داری کشور اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان کرمانشاه در بین ۱۰ اداره برتر کشور قرار گرفت.

درخشش اداره منابع طبیعی وآبخیزداری استان کرمانشاه در بین ادارات منابع طبیعی کشور

به منظور بررسی عملکرد سازمان و پیشنهادات استانها در سال ۱۴۰۰ با حضور شورای مدیران استانها،با دکتر منصور معاونت وزیر و ریاست سازمان جنگلها ،مراتع وآبخیزداری کشور، معاونین و روسای ادارات ستادی از طریق ویدئو کنفرانس جلسه ای شش ساعته برگزار شد و ادارات منابع طبیعی و آبخیز داری کشور معرفی شدند و در این ارزیابی عملکرد اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان کرمانشاه در بین  ۱۰ اداره برتر کشور قرار گرفت  .

به گزارش فرتاک نیوز، انشااله کولانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با بیان این مطلب اظهار داشت: قرار گرفتن در بین ادارات برتر وظیفه و تکلیف ما را سنگین تر می کند.

کولانی افزود :قرار گرفتن در بین ادارات برتر سازمان جنگلها مراتع و آبخیزداری کشور حلاوت و شیرینی خاص خود را دارد ولی کسب این رتبه برتر نباید مارا از وظیفه اصلی خود که همانا تلاش در راستای تحقق اهداف عالی سازمان و خدمت بی منت به مردم است غافل کند به همین خاطر کسب این رتبه وظیفه و تکلیف ما را سنگین ترمی کند چرا که حفظ این رتبه از کسب رتبه سخت تر است.

مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه ضمن تشکر از همه کارکنان منابع طبیعی  استان و تبریک این موفقیت به همکاران ،  سال گذشته را سال جهش برای اداره کل عنوان و افزود: با تلاش و همت همکاران و مساعدت جناب آقای دکتر منصور ریاست  و معاونین  سازمان جنگلها ،مهندس بازوند استاندار فهیم کرمانشاه و سایر مسئولان ارشد استان توانستم موفقیت های زیادی در ارزیابی های عملکردی استانی و کشوری کسب نمائیم که انشاء الله امسال نیز مثل سال گذشته  با تلاش و همدلی قطعا موفقیت های کسب شده بیشتر از این نیز خواهد شد .

مهندس کولانی در ادامه سخنان خود حفظ، احیا و توسعه منابع طبیعی را محوری ترین وظیفه سازمان و اداره کل منابع طبیعی عنوان کرد و افزود : ما اعلام می کنیم که با تلاش و کوشش این موفقیت ها را کسب کرده ایم ولی موفقیت ها زمانی برای ما اهمیت خواهد داشت که مردم خود به عنوان حافظان منابع طبیعی و به عنوان همیاران طبیعت در جای جای استان پای کار آمده و از منابع طبیعی به عنوان بستر حیات و توسعه پایدار کشور محافظت کنند .

مهندس کولانی مدیرکل منابع طبیعی استان در پایان ضمن  تقدیر و تشکر از تمامی همکاران در منابع طبیعی استان و 14 شهرستان تابعه گفت: همه همکاران تلاشگر در استان نمونه هستند ، ضمن تبریک کسب این موفقیت به این عزیزان امیدواریم که همواره تلاش و کوشش و توکل بخداوند و خدمت به بندگان خدا  سر لوحه کار خود قرار دهیم تا همچون گذشته در کنار هم این عناوین را تکرار کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۶۱۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان