//
کدخبر: ۳۰۶۰۰۰ //

‍ ساماندهی مجتمع های آبرسانی پاسار و الیاسوند شهرستان هرسین

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان کرمانشاه از ساماندهی مجتمع آبرسانی پاسار و الیاسوند خبر داد.

‍ ساماندهی مجتمع های آبرسانی پاسار و الیاسوند شهرستان هرسین

طی جلسه ای با حضور فرماندار شهرستان هرسین و معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه مشکلات حوزه آب و فاضلاب این شهرستان و بویژه مجتمع آبرسانی پاسار مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش فرتاک نیوز، عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین در این جلسه به تشریح مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهری و همچنین مجتمع های آبرسانی روستایی این شهرستان پرداخت.

به گفته کنجوریان مجتمع آبرسانی پاسار با پیش بینی تحت پوشش قرار دادن ۳۸ روستای بخش مرکزی احداث ، ولی بدلیل مشکلات اجتماعی برخی از روستاهای هدف این پروژه ، سرقت تجهیزات و کمبود اعتبارات تکمیل آن با وقفه مواجه شده است.

وی تصریح کرد: مجتمع پاسار در حال حاضر به ۱۶ روستای بخش مرکزی آبرسانی میکند .

کنجوریان ادامه داد: مجتمع آبرسانی الیاسوند نیز دارای مشکلات متعددی می باشد و در صورت الحاق به‌ مجتمع پاسار مشکلات آن رفع خواهد شد.

عبادالله کنجوریان همچنین بیان داشت : بر اساس بررسی های بعمل آمده تعدادی از محلات و مناطق مختلف شهر هرسین با توجه به فرارسیدن فصل گرما مطمئناً با افت شدید فشار آب مواجه خواهند شد و لازم است قبل از فرارسیدن تابستان این مشکل بصورت جدی رفع شود.

در ادامه این جلسه یوسف اسماعیلی معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از برنامه ریزی و عزم این شرکت برای رفع مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهرستان هرسین خبر داد.

وی بیان داشت : به منظور شستشوی شبکه‌ آبرسانی شهر هرسین و همچنین نشت یابی و اصلاح شبکه پیمانکار مربوطه مشخص شده و این عملیات همچنان ادامه خواهد داشت.

اسماعیلی ابراز داشت: به منظور رسیدگی به مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهرستان هرسین یکدستگاه بیل مکانیکی به اداره آب و فاضلاب این شهرستان تحویل داده شده است.

اسماعیلی در پایان سخنانش ابراز داشت: با توجه به تاکیدات دکتر کاکاوند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه بررسی و رفع مشکلات شهرستان هرسین را بصورت ویژه در اولویت قرار داده ایم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۶۰۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان