//
کدخبر: ۳۰۴۹۶۶ //
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه :

ادارات غیرضرور و غیر خدماتی شهر کرمانشاه از فردا با ۵۰ درصد ظرفیت کار خواهند کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: نحوه فعالیت ادارات بر اساس رنگ بندی جدید شهرها در استان کرمانشاه انجام خواهد گرفت.

ادارات غیرضرور و غیر خدماتی شهر کرمانشاه از فردا با ۵۰ درصد ظرفیت کار خواهند کرد

افشین کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه در خصوص نحوه فعالیت ادارات گفت: با توجه به تغییر وضعیت شیوع بیماری کرونا از تاریخ ۱۵ فروردین شیوه حضور کارکنان و ارائه کلیه خدمات عمومی و ضروری بر اساس بخشنامه ۳۷۴۸۹۹ مورخ ۹۹.۸.۲۷ سازمان اداری و استخدامی کشور در وضعیت های سه گانه خواهد بود.

به گزارش فرتاک نیوز، وی افزود: به منظور کاهش ترددهای شهروندان و کارکنان دولت در شرایط هشدار، وضعیت حضور کارکنان و فعالیت ادارات در هر یک از وضعیت‌های اعلامی از سوی قرارگاه عملیاتی ستاد ملّی مدیریت کرونا در ادارات شهرها به شرح زیر خواهد بود:

وضعیت «زرد»:

کارکنان ادارات ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با ۱۰۰ درصد ظرفیت در محل کار حاضر خواهند شد. در سایر ادارات شهر ارائه خدمات با حضور ۳‌/۲ (دو سوم) کارکنان انجام خواهد شد.

وضعیت «نارنجی»:

ادارات ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری می‌توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول (در سطح ملّی یا استان) نسبت به کاهش حضور تا ۳‌/۱ (یک سوم) کارکنان خود اقدام کنند. در سایر ادارات شهر ارائه خدمات با حضور۵۰% (پنجاه درصد) کارکنان انجام خواهد شد.

وضعیت «قرمز»:

دستگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری می‌توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول (در سطح ملّی یا استان) نسبت به کاهش حضور تا ۵۰% (پنجاه درصد) کارکنان خود اقدام نمایند، مشروط بر آنکه خللی در ارائه خدمات ضروری به‌وجود نیاید. در سایر ادارات شهر ارائه خدمات با حضور حداکثر ۳‌/۱ (یک سوم) کارکنان انجام خواهد شد. کلیه مراکز آموزشی (آموزشگاه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و ...) به‌طور کامل تعطیل و صرفاً کارکنانی که حضور آنان برای حفاظت فیزیکی و حفاظت تأسیسات و سامانه‌های الکترونیکی ضروری باشد، در محل کار خود حضور خواهند یافت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه اعلام کرد بر اساس دستورالعمل ابلاغی کارکنانی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند با تشخیص بالاترین مقام دستگاه اجرایی می توانند دورکاری داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۹۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان