//
کدخبر: ۳۰۴۲۱۷ //

عودت ۲۷۰ دستگاه خودروی شهرهای قرمز و نارنجی از کرمانشاه به مبداء

رئیس پلیس راه استان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون (28 اسفند تا 5 فروردین) 270 دستگاه خودرو متعلق به شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی که قصد ورود به کرمانشاه و دیگر شهرهای استان را داشتند به مبداء خود عودت داده شدند.

عودت 270 دستگاه خودروی شهرهای قرمز و نارنجی از کرمانشاه به مبداء

 سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا خودروهایی که پلاک آنها مربوط به شهرهای با وضعیت کرونایی قرمز یا نارجی است حق سفر به دیگر مناطق را ندارند.

وی افزود: علاوه بر عودت 270 دستگاه خودروی شهرهای قرمز و نارنجی، ممکن است خودروهای دیگر متعلق به این شهرها به صورت سیستمی و پایش های تصویری شناسایی و اعمال قانون شده باشند.

به گزارش فرتاک نیوز،سرهنگ حیدری در ادامه از افزایش 93 درصدی ترددهای جاده ای در استان خبر داد و گفت: بیشترین ترددها در محورهای کرمانشاه - صحنه و کرمانشاه - اسلام آبادغرب صورت گرفته است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه از آغاز طرح نوروزی پلیس راه (28 اسفند) تاکنون 3 فقره تصادف فوتی رخ داده که منجر به جان باختن 3 نفر شده است، گفت: آمار فوتی ها با مدت مشابه سال قبل برابری می کند.

وی همچنین از وقوع 74 فقره تصادف جرحی و زخمی شدن 154 نفر خبر داد و گفت: تعداد مجروحان 32 درصد رشد داشته است.

سرهنگ حیدری در پایان با اشاره به استقرار 100 گشت پلیس در محورها و جاده های استان گفت: خودروهای متخلف که حین سفر مرتکب 2 تخلف حادثه ساز شوند به مدت 72 ساعت توقیف می شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۲۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان