//
کدخبر: ۳۰۴۰۳۷ //

کاهش ۱۰ درصدی سرقت در کرمانشاه/امنیت مردم خط قرمز پلیس است

فرمانده انتظامی استان گفت: در 5 روز سپری شده از تعطیلات نوروزی (28 اسفند تا 3 فروردین) مجموع سرقت های صورت گرفته در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 10 درصد کاهش داشته است.

 کاهش 10 درصدی سرقت در کرمانشاه/امنیت مردم خط قرمز پلیس است

سردار "علی اکبر جاویدان" در دیدار نوروزی با آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، ضمن تبریک فرا رسیدن نوروز 1400 ابراز امیدواری کرد با مجموعه تلاش های ماموران پلیس، نگرانی و دغدغه های امنیتی مردم کرمانشاه در سال جاری به حداقل برسد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی همچنین با اشاره به آغاز طرح نوروزی پلیس از 28 اسفند گفت: در چهار روزی که از تعطیلات نوروزی می گذرد خوشبختانه شاهد کاهش سرقت خودرو، احشام، موتورسیکلت و ... نسبت به سال قبل بوده ایم.

سردار جاویدان تصریح کرد: با مجموعه اقدامات صورت گرفته در مجموع حدود 10 درصد کل سرقت ها در استان از 28 اسفند 99 تا پایان روز دوم فروردین 1400 نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در عین حال نسبت به افزایش سرقت منزل در این مدت ابراز نگرانی کرد و گفت: شهروندان باید بیش از گذشته مراقب واحد مسکونی خود بوده و در صورت ترک آن حتما از وسایل ایمنی لازم و بازدارنده استفاده کنند.

وی تصریح کرد: از دیگر نکات امیدوارکننده می توان به کاهش انواع شرارت ها نظیر نزاع های خیابانی، چاقوکشی و مزاحمت های خیابانی اشاره کرد.

سردار جاویدان یادآوری کرد: همچنین در ارزیابی های صورت گرفته از استان های مختلف کشور در سال گذشته کرمانشاه در زمینه جرائم اخلاقی جزو سه - چهار استان آخر کشور بوده است.

 

فرمانده انتظامی کرمانشاه در ادامه به طرح نوروزی پلیس راه و راهور که از 26 اسفند آغاز شده اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه حوادث جاده ای خاصی در این چند روز اتفاق نیفتاده است، هرچند متاسفانه 3 عابر پیاده در بزرگراه ها و جاده های استان قربانی حوادث رانندگی شده اند.

وی همچنین با اشاره به تداوم طرح ممنوعیت ترددهای شبانه از ساعت 21 تا 3 بامداد، گفت: 70 درصد این طرح به صورت سیستمی و توسط دوربین و 30 درصد باقیمانده هم با استقرار ماموران پلیس راهور اجرا می شود.

سردار جاویدان در پایان امنیت مردم را خط قرمز پلیس عنوان کرد و گفت: بیش از 4 هزار مامور انتظامی امنیت نوروزی مردم را در استان کرمانشاه تامین و برای این کار بدون گذشت با مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۰۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان