//
کدخبر: ۳۰۳۵۰۸ //
معاون سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان خبر داد:

کاهش ۵۰درصدی حوادث در شب چهارشنبه سوری آخر سال ۹۹

۱۶ مورد آتش سوزی در شب چهارشنبه سوری

کاهش ۵۰درصدی  حوادث در شب چهارشنبه سوری آخر سال ۹۹

معاون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان  گفت: در شب چهارشنبه سوری امسال با توجه به  اطلاع رسانی و هشدارهای داده شده بخاطر شیوع ویروس کرونا و همچنین همکاری مردم فهیم شهر سمنان شاهد کاهش ۵۰ درصدی حوادث نسبت به سال قبل بودیم.

به گزارش فرتاک نیوز، رضا رهایی از آماده باش کامل و فراخوان نیروهای عملیاتی در ۶ ایستگاه ، امکانات و تجهیزات در این شب خبر داد و گفت: از ساعت ۱۷:۳۰ مورخه ۹۹/۱۲/۲۶ لغایت ۲:۱۵بامداد مورخه ۹۹/۱۲/۲۷ تعداد ۱۶ مورد حادثه آتش سوزی جزئی در سطح شهر شامل(حریق لاستیک ، سطلهای زباله ، شاخ و برگ درختان و  ... ) بوقوع پیوسته است .

معاون سازمان آتش نشانی سمنان گفت: نیروهای آتش نشانی همانند سنوات گذشته از چند روز مانده به چهارشنبه آخر سال ، بازدید و بررسی هایی از پارکها و بوستانها ، فضاهای مقابل آپارتمانها و هماهنگی پاکسازی از شاخ و برگ درختان، تخلیه سطل های زباله و جمع آوری لاستیک های فرسوده  را انجام دادند.

رهایی در ادامه یادآور شد: از دیگر اقدامات صورت گرفته این سازمان میتوان تبلیغات گسترده  و نشر پیام های آموزشی ( پوستر  و توصیه های ایمنی)، برگزاری مسابقه ویدیویی آژیر ۱۲۵ به جهت فرهنگ سازی با مضمون بهترین پیام ایمنی برای چهارشنبه آخر سال،طراحی موشن گرافی و نشر در فضای مجازی ،نصب بنر  ، اطلاع رسانی در خبرگزاری ها و ارائه نکات ایمنی ،  را نام برد.

معاون سازمان اتش نشانی در پایان ضمن تشکر از آن دسته از همشهریان که هشدارهای ایمنی این روزها را در قبال در خانه ماندن و عدم حضور در معابر و... را رعایت کردند ، از مردم فهیم شهر اخلاق درخواست کرد: به جهت حفظ سلامتی خود و خانواده از دید و بازدید عید و حضور در تجمعات غیر ضروری و ...  صرفنظر کنند و با حمایت و همدلی تا ریشه کن کردن این بیماری با به پای مسئولین همراه باشند.

تهیه گزارش :علیرضا ناظریه

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۳۵۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان