//
کدخبر: ۳۰۳۴۰۳ //

عامل حیوان آزاری در نهاوند دستگیر شد

مرد حیوان آزار در نهاوند دستگیر شد.

عامل حیوان آزاری در نهاوند دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند از شناسایی عوامل برگزارکننده، تهیه و انتشار کلیپ حیوان آزاری در یکی از روستاهای بخش زرین دشت شهرستان نهاوند خبرداد.

به گزارش فرتاک نیوز، عباس آزادبخت با اشاره به شناسایی یک فقره  پرونده  مربوط به  حیوان آزاری  اظهار کرد:  حیوان آزاری  به هر شیوه و با هر انگیزه ای ممنوع است و فرد خاطی طبق مجازات مندرج در قانون محکوم خواهد شد.

وی بیان کرد: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا و دریافت گزارشات واصله مبنی بر آزار رساندن به دو قلاده سگ که باعث جریحه دار شدن احساسات هموطنان و ناراحتی حامیان حقوق حیوانات شده بود، رسیدگی به این موضوع در دستور کار مرجع قضایی قرار گرفت.

 

آزادبخت افزود: طی اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، دو فرد مجرم در یکی از روستاه‌های بخش زرین دشت شهرستان نهاوند مورد شناسایی قرار گرفت و متهم دستگیر و روانه زندان گردید.

وی گفت: انتشار هرگونه کلیپ که نشان دهنده کودک آزاری و دگرآزاری یا حیوان آزاری باشد، به عنوان یک فعل مجرمانه و یک عمل خلاف انسانیت تلقی شده و دستگاه قضایی در صورت مشاهده موارد مشابه با عامل یا عاملان و همچنین انتشاردهندگان این تصاویر دردناک که باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی هم‌وطنان در  فضای مجازی  می‌شود، با جدیت برخورد خواهد کرد.

دادستان عمومی نهاوند در ادامه مطرح کرد: برخی رانندگان برای فرار از چنگال قانون پلاک خودرو خود را مخدوش(گل مالی و پنهان کردن شماره انتظامی، محو و یا دستکاری اعداد) می‌کنند که این اقدام آنها جرم محسوب می‌شود.

وی افزود: وزارت بهداشت و درمان و ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا وضعیت کرونای در نهاوند را نارنجی اعلام کرده به همین علت ورود خودروها با پلاک غیر بومی به شهر نهاوند و تردد هر گونه خودرو با پلاک بومی و غیر بومی از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد در خیابان های شهر نهاوند تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

آزادبخت تصریح کرد: به همین علت عده ای برای دور زدن قانون اقدام به تغییر در ارقام پلاک، ناخوانا کردن پلاک، پوشاندن پلاک یا برداشتن پلاک وسیله نقلیه می کنند،که این اقدامات تخلف است و در صورت مشاهده، ضمن توقیف وسیله نقلیه، فرد متخلف به مرجع قضایی معرفی می‌شود.

وی بیان کرد: با وجود محدودیت‌های ایجاد شده برای تردد خودروها در مسیرهای بین شهری نهاوند رانندگان غیر بومی،بومی و مسافران به منظور جریمه نشدن اقدام به مخدوش و ناخوانا کردن پلاک خودرو کرده اند که به پلیس ابلاغ شده است، ضمن توقیف این خودروها رانندگان متخلف به مرجع قضایی معرفی شوند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۳۴۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان