//
کدخبر: ۳۰۳۱۲۸ //

افت فشار آب اهواز در روزهای سه شنبه و چهارشنبه

معاون آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به قطع برق ۲ روزه یکی از ایستگاه های طرح غدیر گفت: آب اهواز در روزهای سه شنبه و چهارشنبه (۲۶ و ۲۷ اسفند) با کاهش فشار مواجه می شود.

افت فشار آب اهواز در روزهای سه شنبه و چهارشنبه

صابر علیدادی روز دوشنبه اظهار داشت: برق یکی از ایستگاه های پمپاژ طرح آبرسانی غدیر موسوم به ایستگاه ام الدبس، با درخواست شرکت برق منطقه ای، برای توسعه پست و تعمیرات، به مدت ۴۸ ساعت قطع خواهد شد.
وی افزود: به همین دلیل آب اهواز به مدت ۲ روز، در روزهای سه شنبه و چهارشنبه (بیشتر در روز چهارشنبه) احتمالا با کاهش فشار مواجه خواهد شد.
به گزارش فرتاک نیوز، علیدادی اضافه کرد: با توجه به اینکه سایر ایستگاه های طرح غدیر در مدار هستند، آب سایر شهرهایی که از این طرح تامین میشود، مشکلی پیدا نمی کند.
وی بیان کرد: این موضوع به شرکتهای آبفا و ستاد بحران و استانداری خوزستان اعلام شده است.
براساس این گزارش، روز پنجم اسفند نیز در پی قطع آب اهواز، به دلیل مشکلاتی که در زمان تعمیرات تصفیه خانه شماره ۲ این شهر بوجود آمده بود، اداره کل بحران استانداری خوزستان ادارات را یک روز تعطیل اعلام کرد.
طرح آبرسانی غدیر با هدف تامین پایدار آب شرب برای شهرهای مرکزی، جنوبی و غربی خوزستان (شامل ۲۶ شهر و یک هزار و ۶۰۸ روستا) که پیش از این از کارون تامین می شدند، طراحی شده است. این طرح در حال حاضر آب شرب چهار شهر آبادان، خرمشهر، اهواز و شادگان را از سد کرخه تامین می کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۳۱۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان