//
کدخبر: ۳۰۲۶۱۰ //

تأییدیه ثبت نام کاندیداهای انتخابات شوراها با پیامک اعلام می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از ارسال پیامک ثبت نام قطعی به نامزدهای انتخابات شوراها خبر داد.

تأییدیه ثبت نام کاندیداهای انتخابات شوراها با پیامک اعلام می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 شکرالله حسن بیگی در حاشیه برگزاری ثبت نام انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از کاندیداها و نامزدها درخواست می شود نسبت به فرآیند ثبت نام خود در دفاتر پیشخوان یا از طریق موبایل و ... دقت کامل داشته باشند و مراحل ثبت نام را به طور کامل و با دقت انجام دهند.

وی با بیان اینکه کاندیداها و نامزدها دقت داشته باشند که اطلاعات خود را به طور کامل در اپلیکیشن ثبت نام ششمین دوره انتخابات بارگذاری کنند گفت: پس از ثبت کامل اطلاعات، از طریق سرشماره 30007787 پیامکی برای آنها با مضمون اطلاعات توسط فرمانداری تایید و ثبت نام قطعی شد ارسال می شود و این به معنای ثبت کامل اطلاعات است و چنانچه این پیامک ارسال نشود کاندیداها و نامزدها باید به فرمانداری ها مراجعه و نسبت به رفع موانع موجود در پرونده ثبت نام اقدام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران خاطر نشان کرد: به عنوان مثال طی روز گذشته و امروز چند مورد مشکل در فرآیند ثبت نام کاندیداها بوجود آمده است به عنوان مثال برخی کاندیداها کد ملی پدر خود را به اشتباه درج کرده اند و به تبع از سرشماره اشاره شده نیز پیامکی برای آنها ارسال نمی شود که این به معنای عدم ثبت اطلاعات آنها است و باید موضوع را پیگیری کنند.

وی در پایان از کاندیداها و نامزدها خواست تا مراحل ثبت نام را با دقت انجام بدهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۲۶۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان