//
کدخبر: ۳۰۲۰۷۷ //

بازدید خبرنگاران از محوطه بیمارستان امام رضا (ع) و غرس درخت در دانشگاه پیام نور

در سومین روز از هفته منابع طبیعی با نام فرهنگ و رسانه به همت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه اصحاب رسانه از محوطه ۳۰ هکتاری پارک جنگلی بیمارستان امام رضا(ع) و دانشگاه پیام نور بازدید به عمل آوردند.

بازدید خبرنگاران از محوطه بیمارستان امام رضا (ع) و غرس درخت در دانشگاه پیام نور

عبدالعلی جلیلیان رئیس اداره جنگل داری منابع طبیعی و آبخیز داری استان کرمانشاه اظهار داشت: با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی در عرصه ۳۰ هکتاری منابع طبیعی در مجاورت بیمارستان امام رضا این پارک جنگلی احداث شده که نهال آن توسط اداره کل منابع طبیعی تامین گردید و نگهداری و مراقبت از آن بر عهده بیمارستان امام رضا (ع) است که پس از دو سال مراقبت نتیجه آن رشد درختان در این محوطه است.

به گزارش فرتاک نیوز، جلیلیان افزود: امروز در بستر راستی‌آزمایی و اینکه نتیجه کاشت نهال در این مکان به کجا رسیده است از اصحاب رسانه استان دعوت کردیم تا با بازدید از این مکان نتیجه تلاش همکاران در منابع طبیعی و بیمارستان امام رضا (ع) را مشاهده نمایند.

رئیس ادراه جنگل کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان کرمانشاه در ادامه مراقبت و نگهداری از نهال ها را مهمتر از کاشت دانست و گفت: هر چند که کاشت درخت، کاری فرهنگی و مهم است ولی مهمتر از آن نگهداری و مراقبت از درختان می باشد.

 وی افزود: درختکاری دراین مکان باعث ایجاد روحیه در کادر درمان همچنین بیماران شده است و به جای تنفس هوای آلوده در بعضی از ساعات روز به این مکان مراجعه می‌کنند.

جلیلیان بیان داشت: تمام گونه های گیاهی این نهالستان توسط اداره کل  منابع طبیعی و آبخیزداری تامین شده و رشد این درختان گواه کیفیت خوب تولیدات نهال در منابع طبیعی است.

ایشان در ادامه آمادگی خود را برای بازدید خبرنگاران از طرح های جنگل کاری و جنگل داری  در جهت راستی آزمایی و مشاهده رشد نهال ها در استان و شهرستانها اعلام کرد.

 در ادامه این بازدید اصحاب رسانه در محوطه دانشگاه پیام نور حضور یافتند و با غرس نهال در این مراسم شرکت کردند.

photo_2021-03-07_16-53-38

photo_2021-03-07_16-53-44

دکتر سعیدی پور رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه نیز در مراسم کاشت نهال در این دانشگاه گفت: امسال در نظر داریم هزار اصله نهال  به یاد هر ایثارگر ، رزمنده،فرزند شهید و شهدای مجموعه دانشگاه پیام نور  بکاریم که انروز ۵۰۰ اصله درخت کاشته خواهد شد.

 

خبرنگار :طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۲۰۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان